1 Laatst bewerkt door yolande (08-02-2011 14:51)

Onderwerp: makro

iemand een idee of ze bij de makro in breda ook marsepein verkopen en wat dat daar kost? als het veel scheelt ga ik bij iemand even pasje lenen en ga ik vanavond nog daar heen heb zin om te bakken en een aantal '' opdrachtjes''' staan

alvast bedankt voor jullie reactie

2

Re: makro

Ik zou ze even bellen............heb je meteen antwoord...........

3

Ik weet niet of je hier wat aan heb, maar

Ik woon in Belgie en daar hebben ze 1 kg voor 4,50 merk is horeca!
Ik neem aan dat het in breda ook zo zal zijn :o

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

4

Bellen is idd een goed idee. Zag laatst in Barendrecht idd wel wat marsepein en fondant liggen. let wel op met het lenen van een pasje. Ze kunnen om legitimatie vragen.

5

ja weet het dat ze om legitimatie vragen maar manlief heet het zelfde als zijn vader dus das makelijk hihi maar in breda moet je hem tegenwoordig zelf scannen. En ik ga idd even bellen naar de makro bedankt nogmaals voor jullie reacties

6

net gebeld en die man zei dat het niet meer op voorraad was en dat het uit het assortiment ging  :(  balen hoor

7

Gisteren in Nijmegen hadden ze alweer de 5 kg zakken biscuitmix niet..... Ik had nog meer nodig, maar baal er wel van hoe vaak ze daar  dingen niet op voorraad hebben. Volgende keer rij ik wel ff door naar Duiven.

Marsepein lag er wel, maar ja beetje ver rijden voor jou  :cool:

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

8

yolande schreef:

net gebeld en die man zei dat het niet meer op voorraad was en dat het uit het assortiment ging  :(  balen hoor

zeker balen, maar je gaat nu niet voor niks..............

9

maar is niet waar hoor, bakartikelen blijven in het assortiment bij makro. Ken daar iemand die zegt dat ze juist een en ander willen gaan uitbreiden.

:D  :D  :D  :D

10

Ik ben toevallig vandaag in Delft geweest dus weet niet of ze het in Breda verkopen maar weet wel dat de funcakes marsepein € 5,49 excl. btw is voor een kilo en nu elk tweede product voor de helft van de prijs. (funcakes en wilton spullen).

Groetjes, Angela