1

Onderwerp: Funcakes gemaakt zonder uitsteker?

Hey,
ik ben nog niet zo lang bezig met cupcakes maken, en zoals we allemaal wel weten is het begin best duur.
Ik heb een paar vormpjes die ik wel kan gebruiken, maar was eigenlijk wel benieuwd naar foto's van cupcakes die jullie gemaakt hebben ZONDER uitstekers. dus die je zo uit de losse hand kan maken!

Alvast bedankt!

2

Re: Funcakes gemaakt zonder uitsteker?

deze heb ik gemaakt zonder uitstekers:

http://www.rabbeltje.nl/images/2010-12/cupcakes_met_roosjes.jpg

gewoon roosjes gerold, het rondje uitgestoken met een glas en de blaadjes uit de hand gesneden (de structuur met een blad van de hortensia uit de tuin! wel goed schoongemaakt natuurlijk)

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

3

Aan je naam te zien heb je kinderen, kijk ook eens tussen de klei spulletjes, daar zitten soms malletjes op de deksels en leuke (dieren) uitstekers bij (wel even goed afwassen natuurlijk)

4

roos schreef:

Aan je naam te zien heb je kinderen, kijk ook eens tussen de klei spulletjes, daar zitten soms malletjes op de deksels en leuke (dieren) uitstekers bij (wel even goed afwassen natuurlijk)

:Y  :Y ik heb een boel klei gekocht bij de action etc en de dubbel uitstekers in een doos voor de kids gedaan en de rest voor mezelf... :D  zij blij en ik ook ;)  en voor de rondjes een glas/beker ofzo.

maar zonder uitstekers.. tja ik heb het een en ander geboetseerd/uitgesneden voor op kerst cakjes.... (staan in mijn map)

5

Hoi hoi,

Ik ben een ramp wat betreft boetseren enzo dus kan niet zonder uitstekers haha! Je hebt niks aan mij!
Maarre... je staat in een rubriek waar je volgens mij alleen foto's van klein spul hoort te showen. Ik heb je dus even gemeld!

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Biena schreef:

Hoi hoi,

Ik ben een ramp wat betreft boetseren enzo dus kan niet zonder uitstekers haha! Je hebt niks aan mij!
Maarre... je staat in een rubriek waar je volgens mij alleen foto's van klein spul hoort te showen. Ik heb je dus even gemeld!

Volgens mij staat ze wel goed want ze vraagt om foto's... of mag je in deze rubriek alleen eigen foto's showen en niet om die van anderen vragen?

Groetjes, Monica

8

mookje schreef:
Biena schreef:

Hoi hoi,

Volgens mij staat ze wel goed want ze vraagt om foto's... of mag je in deze rubriek alleen eigen foto's showen en niet om die van anderen vragen?

:Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Ah dan is mij dat ook weer duidelijk, bedankt.

Groetjes, Monica

10

Mijn kinderen houden ook niet zo van uitstekers, maar wel van cc´s maken  :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130733

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.