Onderwerp: 'ouwe taart' op verzoek!!
De opdracht was: De naam, de leeftijd, de tekst 'ouwe taart', kleuren roze en oranje
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'ouwe taart' op verzoek!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De opdracht was: De naam, de leeftijd, de tekst 'ouwe taart', kleuren roze en oranje
Ik moest erg lachen. Dat gebit en die rollator: Hilarisch
Helemaal geweldig!!
oh wat super leuke taart..... dat gebit heb je perfect gemaakt
lachen man, je zal maar zo,n taart krijgen, heerlijk toch, en die rollator en gebit, prachtig
geweldig
wat een leuke komische taart
hahahaha!!!! tena lady!! op een taart zeg, hoe grappig.
je rolwagentje is heel mooi gedaan, maar het knapste is het kunstgebit, wat heb
je dat mooi nagemaakt! had je soms
Ik vind hem toch wel geslaagd hoor. De grap komt over zeg maar. Wat heb je die rollator goed gemaakt zeg!
Ik kan me voorstellen dat je dit niet zo uit jezelf had gedurft. De taart is erg leuk geworden! De tenalady...... echt te gek!! Je hebt er een mooie taart van gemaakt!!
Jaaaaaa.... al veel over gehoord
Het is een geweldige 'ouwe' taart geworden Miek!!!!
Super... dat gebit... geverredemme!!! Hahahahah... echt superknap gepuzzeld en zo mooi strak! Ben trots op je... !!!!!!
Hij is geweldig Echt leuk
hij is super grappig.....ik zou inderdaad ook niet zo uit mezelf deze dingen op de taart zetten..maar als de besteller dat graag wil kan je het schaamteloos doen....hehehehehehe
O, wat is ie grappig! En niks daarvan komt op jouw rekening, want het was tenslotte de opdracht... Heerlijk hysterisch!
Echt een hele leuke taart, ontzettend grappig!
Wat een geweldig leuke, mooie, originele taart!!! Erg mooi gedaan!
hahaha wat een leuke taart!! Dat gebitje en de rollator zien er echt goed uit!
hahaha wat geweldig zeg echt onwijs leuk!
knap gedaan hoor! met veel humor en oog voor detail (eh...had je ze voor je liggen zodat je wist hoe ze eruit moesten zien..hihi)
Helemaal geweldig Fantastisch gedaan
Heel leuk - tis wat voor mijn schoonouders volgende jaar
hahaha ik vind hem echt heel leuk ben benieuwd of dat kunstgebit opgegeten gaat worden...
hahaha ik vind hem echt heel leuk ben benieuwd of dat kunstgebit opgegeten gaat worden...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gebit
Hihihihi, ik moeter erg om lachen.
Zoiets wil ik ook wel eens maken, lijkt me erg leuk om de reactie van de jarige te zien!
vind die tena echt lef hebben moet er echt om lachen. echt heel leuk gedaan. en wat zullen de dame´s gelachen hebben. die heb je weer een vrolijke dag bezorgt
Lachen die rollator en die tena en die tekst ook natuurlijk !!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'ouwe taart' op verzoek!!