1

Onderwerp: Hoe zoek ik iets in Picasa?

Hai!

Ben opzoek naar schmink voorbeelden die kwam ik per ongeluk een keer tegen op picasa via deze site. Hoe kan ik zoeken op Picasa? Ik zou graag nog meer schminkvoorbeelden willen downloaden.

Alvast bedankt,

Groetjes Sandra

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

2

Re: Hoe zoek ik iets in Picasa?

Ik doe dit altijd via google, maar dit werkt ook niet altijd. Ik vind het zelf ook moeilijk om echt iets te zoeken via Picasaweb dus meestal surf ik maar wat rond.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Niemand die een zinnig antwoord kan geven? :s

4

Ik weet niet of je mijn antwoord verkeerd hebt begrepen, maar ik vond het niet bepaald onzinnig. Je kan bv in google zoeken op grime + picasaweb en dan kom je voorbeelding in Picasa tegen...

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

5

Zoek je scans van boeken of tijdschriften? Probeer het dan op de titel...............

In principe is picasaweb voor foto's van van alles en nog wat...........ik weet dat als je taartboeken zoekt je de titel of auteur in kan geven, maar vaak kom je dan nog niet waar je wezen wilt.

Het antwoord van Liens is toch wel ongeveer hoe je het zou kunnen doen.......

6

Liens schreef:

Ik weet niet of je mijn antwoord verkeerd hebt begrepen, maar ik vond het niet bepaald onzinnig. Je kan bv in google zoeken op grime + picasaweb en dan kom je voorbeelding in Picasa tegen...

Idd verkeerd begrepen...ben ook helemaal niet handig met daar soort dingen....bedankt hoor! :thumb:

7 Laatst bewerkt door djehr (17-02-2011 12:54)

Ik weet niet of je alleen voorbeelden zoekt of ook howto's?
Als je in Google de opdracht: face painting ideas intoetst, krijg je vanzelf heel wat websites met howto's en voorbeelden.

Zoals deze: http://www.facepaintingdesigns.co.uk/de … signs.html

je kunt deze zoekopdracht uiteraard ook in picasawe, doen. Je krijgt dan vooral voorbeelden en niet veel howto's. Een andere zoekopdracht is face painting designs.

8

wellicht een open deur :s , maar als je een zoekopdracht invult kan je ook alleen zoeken op afbeeldingen. waar je op een pagina allemaal foto's krijgt die voldoen aan je zoekopdracht.