1

Onderwerp: Hoeveel dagen van te voren biscuit bakken?

Hoi allemaal,

Ik heb ergens in de afgelopen dagen gelezen dat het handig is om je biscuit een aantal dagen van te voren te maken. Maar ik wil nog even weten hoeveel dagen van te voren en waar je het dan moet bewaren (koelkast? vriezer?), ik kan het nu alleen helemaal nergens meer vinden....

Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

2

Re: Hoeveel dagen van te voren biscuit bakken?

Ik bak bijvoorbeeld vanavond de biscuit om hem morgen te gaan bekleden. Ik bewaar hem dan in pedaalemmer zak in de oven, en als ik er meerdere heb gemaakt dan in de kelder.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Gr
Ilonka

Ik bak iig een dag van tevoren omdat het biscuit dan minder kruimelig is maar meestal bak ik in het weekend voor het weekend er na.

Life is what you bake it.

4

Ik bewaar hem een dag in een pendaalemmerzak in de koelkast.Dat snijd beter ook.

groetjes van Ann

5

Taartenmarie schreef:

Ik bak iig een dag van tevoren omdat het biscuit dan minder kruimelig is maar meestal bak ik in het weekend voor het weekend er na.

Vries je 'm dan in? Ik heb zelf biscuit eens ingevroren maar vond 'm daarna minder lekker

6

Taartenmarie schreef:

Vries je 'm dan in? Ik heb zelf biscuit eens ingevroren maar vond 'm daarna minder lekker