1

Onderwerp: Probleempjes met mijn mixer

Ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen maar had vanochtend flinke ruzie met mijn Bosch mixer!!
Tijdje geleden gebruikte ik nog gewoon mijn Philips handmixer en ging altijd prima maar pfff... dat 10 minuten mixen met alles is wel veel werk dus in overleg met mijn man een mixer met kom gekocht van Bosch. Ik helemaal happy natuurlijk!!!  :Y Hij deed het ook prima. Zo vanochtend... wilde ik 2 mini-blandavormpjes bakken met biscuitmix van de webshop. Alle ingredienten in de kom en vond het na 10 minuten mixen al zo dun maar oke... toch maar geprobeerd... Nou, na een half uur kwamen ze eruit als ufo's waarvan het dikste gedeelte 3 cm was of zo. Om een lang verhaal kort te maken... daarna nog eens geprobeerd, weer mislukt. Kon wel janken zeg.... Begon al te twijfelen aan mijn biscuitmix. Maar ja... uiteindelijk dan maar mijn handmixertje tevoorschijn getoverd en daar 10 minuten mee staan mixen en voila: prachtige luchtige biscuit en kwam ook goed omhoog!! Ik snap alleen niet wat er nu mix gaat met mijn nieuwe mixer. Hoe kan dat nu niet luchtig worden? Het blijft na 10 minuten mixen ook vrij geel en met de handmixer is het echt bijna wit.... Ik snap er niks meer van.

Iemand ook deze ervaring?? Of weet iemand een oplossing?

2

Re: Probleempjes met mijn mixer

Heb je niet per ongeluk te veel water gebruikt?
Heb je wel met ballongardes geklopt en dan moeten ze wel boven het beslag uitkomen anders wordt het niet luchtig.

3

Re: Probleempjes met mijn mixer

Nee, niet teveel water. En heb met de ballongarde geklopt. Ik weet het ook niet  :nooo