Onderwerp: Ze is mooier dan prinses Maxima!
Mijn eerste prinses. Ik heb zelf natuurlijk nog genoeg puntjes van kritiek maar ben er ook erg trots op. Als moeder van 4 jongens heb ik nog eigenlijk niets in zo veel roze gedaan. Ik had echt het idee dat ik bubbelisious (hoe schrijf je dat eigenlijk?) aan het kneden was!

Gevuld met zwiterse room en aardbeidenjam. Ik heb een tulband gebruikt en hierboven op dezelfde tulbant maar dan met een stukje eruit zodat ik er een kleinere ronde van kon buigen.
Omdat ze zo hoog is (wat een lange benen heeft zo'n pop!) heb ik halverwegge een kartonnetje gedaan om wat gemakkelijker te kunnen snijden. Op de ondertaart heb ik toen maar een plakje fondant gelegt anders staat dat zo lelijk als je een stukje op je bordje krijgt. Dan zou je een botercreme bovenkant zien. Ook heb ik er maar 3 kitkats ingeduwt want als je dan toch al met een kartonnetje werkt is dat eigenlijk geen extra moeite. Was ik ook meteeen een stuk zekerder dat ik door alle laagjes vulling (6 totaal) wel recht stapelde.
. Ik herken t helemaal . heb 2 jongens ...en de meiden taarten kosten me altijd meer moeite...ik weet gewoon niet goed wat meisjes leuk vinden 
en dat van die jongens herken ik