Onderwerp: wat doet met met de boetseersels

Een goede vrijdagmorgen allemaal,

Wat ik me nu al een tijdje afvraag  :Y .... je hebt je taart helemaal klaar.
Decoraties, boetseersels alles zit erop.. taart staat bij eindbestemming..... wordt aangesneden.. wat gebeurd er met de poppetjes die je erop hebt zitten?

Worden die opgegeten.. erafgehaald, in stukken gehakt en verdeelt over de stukjes taart???
Wat gebeurd er doorgaans mee?

Ik persoonlijk zit uren op een poppetje  :think: en als ik dat op een taart zet denk ik.. mensen zullen het er wel afhalen en weggooien of zo...

Kijk roosjes eet je op dat weet ik.. alhoewel er zijn ook mensen die die laten liggen op hun bordje...

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.  :lol:

Groetjes,

Bianca

Groetjes,
Bianca

2

Re: wat doet met met de boetseersels

Hangt ervan af wat voor taart het is. Als het een kindertaart is, willen sommige kindjes het opeten, en die doen dat ook lekker, maar sommigen bewaren het voor later en eten elke dag een klein stukje op.

En soms worden ze ervan gehaald en bewaard onder de stolp.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

Ik heb nu 2 jaar geleden voor iemand een taart gemaakt met een draak erop en die hebben ze dus nog steeds. Daar had ik ook uren op gewerkt.

Over het algemeen bewaren ze de figuurtjes wel.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

ah... ik vroeg het met af.. zeker met poppetjes enzo.. fondant hard toch wel uit.. ik zou niet wagen mijn tanden te breken.... :lol:

Bianca

Groetjes,
Bianca