1

Onderwerp: Hema: kartonnen taartplateau's

edit Jozien: Hoewel het topic heel aktueel is, is de starttopic al erg oud ;) even opletten dus.

Ik ontdekte zojuist bij de Hema een (uitvouwbaar) kartonnen taartplateau voor presentatie van taarten. Aan de ene kant is ie roze, aan de andere kant groen met een vlindertje in het midden. Ze kosten 2,50 per stuk.

Ik ga ze gebruiken voor de taartjes die ik aan vrienden en familie weggeef. Zo staan m'n taartjes mooi gepresenteerd in de huizen van anderen :)

De link:
http://www.hema.nl/nl-NL/winkel/Tafelen … u+tast+toe

Grtz,
Lampiaozinho

2

Re: Hema: kartonnen taartplateau's

Ja, ik zag het ook in het boekje van de Hema. Zier er erg leuk uit (in het boekje)

3

Ik heb 'm al :D
Hij is redelijk stevig voor karton, maar ik zou er niet zo snel een 3-lagen taart op zetten (stapeltaart).
Maar voor een enkele gaat het prima, hij is wel schattig hoor.

Snel, hier waren ze al bijna uitverkocht! :)

Mijn website: Presentaart

4

Ik heb 'm ook gekocht...kon dat echt niet laten staan hoor! Leuk idee vind ik op deze manier zo van karton. Ik ga het wel schoon proberen te houden want 2,50 voor 1 keer is toch wel veel vind ik..

Als je een beetje van knutselen houdt, kun je hem ook namaken, bv. van karton of hout. En dan in een leuke kleur lakken, natuurlijk.

6

Ik heb hem niet gekocht. Vond het een beetje tegen vallen. Zowel het motief als het geheel. Sorry :S

7

Haha, ik ben niet boos hoor, misschien een beetje teleurgesteld ;)

Ik vond hem wel schattig, maar ik zit wel te denken bij welke taart dat nou mooi staat.
Zo heb ik ook van die Blond Amsterdam taartstandaards, maar heb geen taart voor erop... :S

8

Dat van dat namaken, vind ik wel een goed idee, beetje figuurzagen en verven maar!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Ja, dat vind ik ook een goed idee! Even mijn schoonvader lief aankijken (die vind figuurzagen leuk!). Dan maak ik er gewoon een paar in verschillende kleuren!

10

Ik vind ze heel mooi maar hier in hasselt waren ze nergens te bekennen helaas. Ze hadden ook geen idee of ze binnenkwamen of niet .

11

Ik heb er ook een..vandaag had ik een appeltaart erop gezet met daarop kleine paddestoeltjes (rood met witte stippen) van marsepijn en ernaast een rood bord met cakejes rood met witte stippen en andersom...stond errug leuk moet ik zeggen! (sorry geen foto's ivm kapotte camera)
Je kunt hem makkelijk vaker dan een keer gebruiken.

12

In Herentals zijn ze ook niet te verkrijgen en ze wisten me niet te vertellen of ze ooit gingen binnenkomen.

13

Ze zijn in Nieuwegein wel in de winkel - althans ze stonden er nog afgelopen zaterdag
Moet ik een paar halen en opsturen? Ze zijn erg geinig!

Groetjes Tweety!

14 Laatst bewerkt door Lampiaozinho (08-10-2007 18:32)

karentje schreef:

Ik vind ze heel mooi maar hier in hasselt waren ze nergens te bekennen helaas. Ze hadden ook geen idee of ze binnenkwamen of niet .

Wendy V schreef:

In Herentals zijn ze ook niet te verkrijgen en ze wisten me niet te vertellen of ze ooit gingen binnenkomen.

Je kunt tegenwoordig in de webwinkel van HEMA bestellen, www.hema.nl

Groetjes,
Lampiaozinho

15

Ik heb hem wel gekocht en vind hem hartstikke leuk. Hij is alleen niet zo geschikte voor de wat zwaardere taarten. Ik had een taart gemaakt met de 'blokkerbol'en dat kon hij net hebben.

16

In de webwinkel zijn ze uitverkocht!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

17

In Rijssen hadden ze hem wel, dus mee genomen. Daarna mijn vader aan het werk gezet en die heeft hem al gemaakt van hout. Nu alleen nog schilderen (hij zit in de grondverf).

Jessica

18

Ik zag die leuke taartplateau's vandaag weer bij de Hema liggen. Heb er 2 meegenomen. Eentje voor m'n schoonmoeder die bijna jarig is en eentje voor mezelf. Nu nog taarten voor er op maken ;)

Groetjes Rineke

19

Volgens mij is het nu een andere die ze hebben, toch?

20

ja, andere design zag ik net online. Wel lekker fleurig als ik me niet vergis

Groetjes Tweety!

21

Ik ga snel naar de Hema om te kijken want die zijn wel gaaaaaaaaaaaaaaaf!

22

Was vandaag bij Hema en ze hebben nu deze taartplateau in Sinterklaasstijl.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Groetjes,
Chantal

23 Laatst bewerkt door djehr (04-11-2009 12:55)

Die in Sinterklaasstijl zijn ook erg leuk.
Op de ene kant staan sint en piet en op de andere kant cadeautjes.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8XPFV8VW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FFXG8SJA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WBBYQEIB.jpg

24

hai allemaal,
deze taart standaard kan best wat hebben hoor. ik had er een paddestoel van 2 blandabollen a 20 cm op staan en die waren nog eens van cake gemaakt ook. dat ging zonder moeite. Als je er iets zwaars opzet staat ie gelijk een stuk steviger!!
en ik gebruik hem ook vaker, hihihi doorzichtig folietje erover en hij kan er nog een keer tegenaan.
groetjes kelly

25

Ik heb een site gevonden waar op staat om hem zelf te maken net zo een als van de HEMA.

http://hobby.blogo.nl/2009/01/19/wegwer … elf-maken/

Na een eigen gemaakte taart wil je nooit meer iets anders....
Groetjes Claudia