1

Onderwerp: ik heb een vraag over de kussen set van Wilton

Lieve taartenbakers, taartenbaksters,

Ik heb even een vraag wat bereft over de kussen set van Wilton.

na lang denken heb ik hem besteld en is het net binnen gekomen.
toen ik het open maakte zat er een soort buis met een gat erin.
Voor wat of waar moet dat gebruikt voor worden.

moet ik dat in de midden zetten als ik ga bakken?
of is het iets anders waar het gebruikt moet voor worden?

Hoor het graag van jullie
bij voorbaat dankt.
Groetjes

2

Re: ik heb een vraag over de kussen set van Wilton

"De set is inclusief een hearting core om bij de grote vorm de binnenkant goed gaar te krijgen."

Vond ik bij de product omschrijving...

3

Biggeltaart schreef:

"De set is inclusief een hearting core om bij de grote vorm de binnenkant goed gaar te krijgen."

Vond ik bij de product omschrijving...

OOOhhh oke
alleen bij de grote of ook bij de twee andere??
en moet ik heb er in doen als ik het ga bakken?

ja de product omschrijving heb ik ook maar is alleen Engels Spaans en Frans vandaar haha

4

Dat is de heating core voor deze set. Inderdaad in het midden vast maken. Ik heb het nog niet bekeken maar weet dit van de Wonder Mold, daar zit ook zo'n heating core bij. Gat in de vorm waar je dat dan aan/in kan vastzetten.

5

annick67 schreef:

Dat is de heating core voor deze set. Inderdaad in het midden vast maken. Ik heb het nog niet bekeken maar weet dit van de Wonder Mold, daar zit ook zo'n heating core bij. Gat in de vorm waar je dat dan aan/in kan vastzetten.

Heel erg bedankt
nu weet ik waarvoor ik het moet gebruiken

6

Heating core invetten en dan vullen met beslag. Na het bakken heating core eruit en dan het middelste eruit halen en dat in het gat doen. Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, maar zo zou het volgens mij moeten.

7

Deze heating core, Biggeltaart, is niet de reguliere. Die vul je inderdaad en haal je eruit. Dit is, gok ik, een heel dunne die je niet kán vullen met beslag. Zo is het in de wonder mold wel; te dun om te vullen en/of eruit te halen na het bakken.............

8

annick67 schreef:

Deze heating core, Biggeltaart, is niet de reguliere. Die vul je inderdaad en haal je eruit. Dit is, gok ik, een heel dunne die je niet kán vullen met beslag. Zo is het in de wonder mold wel; te dun om te vullen en/of eruit te halen na het bakken.............

Hij is best wel dik en je kan hem wel vullen

9

Biggeltaart schreef:

Heating core invetten en dan vullen met beslag. Na het bakken heating core eruit en dan het middelste eruit halen en dat in het gat doen. Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, maar zo zou het volgens mij moeten.

Supper bedankt denk dat het ook zo moet