151

Re: Cricut cake tips

@ Lena... helaas zijn alle programma's nu uit de handel genomen op aandringen van provocraft... beetje jammer maar op zich was het wel te verwachten..

Misschien dat je het nog kan proberen via een downloadprogramma maar legaal is er helaas niets meer te krijgen..

Het grote probleem is dat er dus geen serialnummers meer zijn te krijgen.,

152 Laatst bewerkt door Kimh (19-06-2011 09:38)

Ben overigens zelf momenteel druk bezig met de Cricut... heb woensdag een bruidstaart waar ik ze voor wil gebruiken..

Heb inmiddels al de trouwkaart ingescand en gisteravond heb ik de originele trouwkaart letters uitgesneden met de cricut met behulp van fairy... echt heel gaaf... vandaag even de sierkrullen snijden en dan ligt alles alvast klaar..

153

lena83 schreef:
Noompie schreef:

Ik heb scal 1 op cd gekocht... geen idee alleen hoe vaak je die op een computer kan zetten  :think:

kun je die nu nog wel kopen dan? ik heb net een cc besteld zonder cartridges omdat ik dacht dat ik zo'n programma kon downloaden zijn ze er niet meer  :grr:

Scal 1 heb ik al 2 jaar ofzo...

154

Ik ben eindelijk blij met een behaald resultaat uit SCAL/Cricutcake  :Y
Foto's zijn gemaakt met mijn iPod dus niet optimaal  :s
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KMRWJ33P-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UEZ6HWE8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EHJR8ROF.jpg

155 Laatst bewerkt door el (24-06-2011 15:30)

Daar zou ik ook blij van worden! Heb je het met fondant, gumpaste of marsepein gemaakt? Of is het een gekleurde sheet? Ziet er heel mooi uit!!

Groetjes el

156

el schreef:

Daar zou ik ook blij van worden! Heb je het met fondant, gumpaste of marsepein gemaakt? Of is het een gekleurde sheet? Ziet er heel mooi uit!!

Groetjes el

Gumpaste :Y

157

Prachtig,

158

Circut freubel

Hallo dames

Ik ben sinds gisteren de blije bezitter van een Circut maar ik zou graag eeens freubelen met andere/ervaren gebruikers. :lol:

Als het kan in Brabant of bij mij kan het ook.
Ik werk wel 40 uur waardoor ik enkel op een avond of op zaterdag kan.

Groetjes Anita

159

Kimh schreef:

Ben overigens zelf momenteel druk bezig met de Cricut... heb woensdag een bruidstaart waar ik ze voor wil gebruiken..

Heb inmiddels al de trouwkaart ingescand en gisteravond heb ik de originele trouwkaart letters uitgesneden met de cricut met behulp van fairy... echt heel gaaf... vandaag even de sierkrullen snijden en dan ligt alles alvast klaar..

Fairy?
Wat is dat dan?

Ik doe alles met inkscape en scal

160

kuija schreef:

Circut freubel

Hallo dames

Ik ben sinds gisteren de blije bezitter van een Circut maar ik zou graag eeens freubelen met andere/ervaren gebruikers. :lol:

Groetjes Anita

altijd leuk een freubel!!!
is dordrecht te ver weg?

N-Joy Cakes

161

NiQ schreef:
kuija schreef:

Circut freubel

Hallo dames

Groetjes Anita

is dordrecht te ver weg?

ik vind het ook wel leuk! ben alleen niet ervaren aangezien ik mijn cricut ook pas sinds deze week heb!

Groetjes Marleen

162

Ik heb hem nou een half jaartje en bak er nog niks van!  :+

N-Joy Cakes

163

NiQ schreef:

Ik heb hem nou een half jaartje en bak er nog niks van!  :+

Hier hetzelfde verhaal, maar ooit als ik helemaal niks te doen heb ga ik het helemaal uitvogelen :D

164

Hier nog zo één  :lol:

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

165

Cricut cake freubel:

Het kan bij mij in Tilburg maar dordrecht is ook prima.

Afstand is voor mij geen probleem, wanneer komt het jullie het beste uit?

166

NiQ schreef:
kuija schreef:

Circut freubel

Hallo dames

Groetjes Anita

is dordrecht te ver weg?

Nee hoor, Dordt is prima!!! :cool:

167

kuija schreef:

Circut freubel

misschien dat jij datums aan kunt geven welke je zou kunnen? ik kan alleen zelf niet op donderdag, vrijdag of zaterdag

Groetjes Marleen

168

Ik heb ook net een Cricut, en ben ook geinteresseerd in een freubel, maar dan in het noorden van het land :Y
Friesland, zit ik zelf, maar tot almere is ook nog wel haalbaar.
dus misschien is hier ook een groepje voor te vinden :)

169

nicole th schreef:
smollebulle schreef:
nicole th schreef:

Ik verkoop mijn cricut..hij staat bij vraag en aanbod  ;)

Nou ja, geintje toch zeker? Jij was er toch best handig mee?? :/

Vind jij...nee ik kan er echt geen vriendje mee worden en hij staat er maar te staan ...zonde....dan maar door verkopen aan iemand die hem gebruiken kan  :Y

Ik neem aan dat hij al verkocht is?

170

Gisteravond mijn cricut cake mini besteld op ebay voor 56 euro!!! en en nog wel 30 euro verzendkosten, nu hopen dat ze me er  niet uit pikken voor de invoerrechten....

171

Wil je me laten weten of het gelukt is?

172

Veel tips ik heb fondante gebruikt met tylose en ook marsepijn maar wasniet een succes het krulde helemaal op ook verschillende diktes en de druk en speed verandert maar ik denk dat hij te zacht was dus morgen probeeren en hem dan even laten drogen.

Hoe gaat het bij jullie met de cricut cake gebruiken jullie hem al meer of staat hij in de kast.

Groetjes,
Elma

173

Wat ik meestal doe is uitrollen, dan wat crisco op de mat (hele dunne laag).
Dan paar minuten in de vriezer en dan snijden :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

174

hier ook altijd in de vriezer en ik doe iegenlijk altijd mmf of marsepein werkt alle 2 ...
bij mij staat de speed op medium en de pessure op de 1 na hoogste stand .
check ook even je mesjes of die goed staat ..
verder werk bij hier prima

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

175

elma1986 schreef:

Veel tips ik heb fondante gebruikt met tylose en ook marsepijn maar wasniet een succes het krulde helemaal op ook verschillende diktes en de druk en speed verandert maar ik denk dat hij te zacht was dus morgen probeeren en hem dan even laten drogen.

Hoe gaat het bij jullie met de cricut cake gebruiken jullie hem al meer of staat hij in de kast.

Groetjes,
Elma

Dan wordt het inderdaad marsepIJn in plaats van marsepEIn..... ;)

Ik gebruik hem regelmatig en heb niet zo vaak problemen. Áls ik wel n (snij-)probleem heb, ligt dat toch vaak bijvoorbeeld aan iets wat ik vergeten ben te doen.........