1 Laatst bewerkt door Cupla (31-01-2011 21:57)

Onderwerp: Gezocht

ik ben topic kwijt  :grr:  of ik kijk overheen overall  :rolleyes:

Ik had gereageerd over Lemoncurd van welk merk dat was toen antwoorde iemand dat ze soms bij AH hadden en had merknaam gekregen maar ben met mijn domme kop vergeten op te schrijven hoe die merk heet bij AH....En ik zag ze wel staan bij onze maar ik weet niet of dat goeie was. Het ging om Engelse merk

Wie weet toevallig welk topic dat was.....Ik kan nergens terug vinden  :nooo  :nooo

En topic was van vandaag rond in late ochtend had ik reageerd en heb gekeken in Mijn berichten maar kan niks terug vinden  :nooo

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

2

Re: Gezocht

topic weet ik niet. merk weet ik wel: Chivers

3

Ik weet niet welke topic, maar Lemon Curd is van "Chivers". Inderdaad bij de AH.

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

4

Ok dankje dan maar morgen terug gaan en halen.....en nu heb ik genoteerd  :Y  :lol:

5

je moet het gewoon zelf maken. supersimpel en echt 10 keer zo lekker  :)

6

i know maare ik geen mixer...is begeven dus ik wacht tot ik nieuwe heb dan maak ik zelf  :Y

7

hmmm... ik heb wel een mixer, maar die heb ik niet nodig bij het maken van lemon curd  :|

balen dat je mixer stuk is  :s

8

ahja goedkoope zooi van weet ik veel welke winkel...was nie duurder dan 7 euro ooit aanbieding.....

Dus ben sparen voor Kennie dussie ben dr bijna....beter gelijk goeie dure nemen dan weet ik veel hoeveel goedkope mixer die om zoveeltijd begeeft heb je niks aan als je lekker taarten maakt

9

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag