1

Onderwerp: heeft iedereen een cursus gevolgd voor het taarten maken?

nou de titel zegt het al..
ik plaats hem maar hier want ik weet niet waar ik deze anders moet plaatsen.
liefs, simone

2

Re: heeft iedereen een cursus gevolgd voor het taarten maken?

Heb je toch maar ff gemeld, dit hoort zeker niet in deze rubriek.

Heel veel mensen hebben toch ooit wel een of meer workshops gedaan, en als je even zoekt op PME of Wilton Course/Wilton cursus zie je dat er speciale meerdaagse opleidingen zijn waarvoor veel animo is.

Maar er zijn zeker ook genoeg mensen die nooit les hebben gehad en toch de meest waanzinnige dingen maken.
Met veel dank aan dit forum vol tips, trucs, ideëen en inspiratie!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

cupcake13 schreef:

ik plaats hem maar hier want ik weet niet waar ik deze anders moet plaatsen.

Dat is de "mooiste" die ik heb gehoord :S En nee, dat is geen compliment. Graag gewoon even de moeite nemen om sticky's te lezen.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Nou sorry hoor..

5

Ik denk niet dat 'iedereen' een cursus heeft gevolgd

Er zullen zat meiden zijn die heel veel informatie van internet hebben gehaald, uren achter youtube filmpjes hebben gezeten en veel hebben gelezen.. en ja dat is zeker mogelijk  :Y

Ik heb inderdaad wel cursussen gevolgd, en welke en hoeveel, tja dat is echt aan jou zelf. Ik vind het vooral gezellig, en ook nog leerzaam tegelijk!

Maar waarom wil je dat eigenlijk weten? iets meer info is wel handig  :P  Wil je zelf cursussen gaan doen? Ben je je aan het oriënteren om te zien hoe je het zonder cursussen kunt doen?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

ik heb geen cursus gevolgd.
Heb dit hele forum van voor naar achter doorgelezen en inderdaad youtube geeft ook raad!

Maar goed ik maak dan ook niet de meest waanzinnige creaties. :lol:

Liefs, Zanoni

7

ik heb zelf 2 workshops gevolgd..
en wil er nog een paar bij doen..
maar ik vroeg het me gewoon of omdat ik zo'n super mooie taarten en cupcakes voorbij zie komen!

8

Ik heb ook geen workshops gevolgd en, net als Zanoni, ook uren achter de pc doorgebracht (nog steeds  ;) ).

Maar ik wil heel graag een kussen leren maken en iets met RI  :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=84955 (even naar bericht 4 scrollen)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs