1

Onderwerp: VW bus 3d

hier is tie dan.

niet helemaal zoals ik gehoopt had (qua strakheid) maar goed broerlief was er vanochtend dolblij mee :) . vond m super.

mijn grote dank aan Nel (waaraan ik netjes toestemming heb gevraagd de hare als voorbeeld te mogen gebruiken)!!! ;)

De lijntjes heb ik met de hand gerold aangezien ik (nog) geen sugergraftgun heb, hoop dat je t er niet aan af kunt zien. en in het echt leek het grijs op chroom ipv grijs... moet denk ik toch maar een fotocursus gaan volgen om mijn taartjesmooi op een plaatje te kunnen krijgen... iemand misschien een tip in de omgeving van Tilburg?

ivm tijdgebrek geen leuke bloemetjes kunnen plaatsen op de gras maar weet nu dat ik een volgende keer eerder moet beginnen met de 'tierelantijntjes'

enne t gras moet ik de volgende keer eerst 'begrassen' voordat ik m'n taartje der op zet ....

al jullie feedback/ opbouwende kritiek is welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TM8S8KQU.jpg
gr lon

gr lon

2

Re: VW bus 3d

Wauw!! Mooi geworden hoor...

Liefs Samantha

3

Ik vind hem nochtans heel strak! Mooi geworden!!

Groetjes van Natascha!

4

dank voor jullie lieve (en snelle) reacties.

vergat erbij te vermelden dat ik m bewust gisterenavond bekleed heb om uit te proberen of de marsepein zou smelten in de koelkast.. niet dus :D (heb nl over twee weken de dooptaart van dochterlief en dat krijg ik sochtends echt niet voor elkaar...)

gr lon

gr lon

5

Wauw! Ik hou van het volkswagenbusje! Ooit hoop ik er zelf 1 te rijden!

Maar die lijntjes met de hand gerold? Serieus ja? Nou dat heb je super strak gedaan! Vind de hele bus trouwens super strak bekleed!  :thumb:

6

Knap gedaan, hoor!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Strak bussie  :)  :Y Mooi gelukt, hoor  :thumb:

Super leuk :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

9

Heel mooi busje!!!!
Ik moet er 9 februari voor het eerst een maken, hoop dat die net zo mooi als de jouwe word :Y

10

Errug gaaf!! Wij zijn trotse eigenaren van z'n kleine broertje, een Kever en hopen (net als Femmy) ooit een dergelijk busje te kunnen rijden, zoo gaaf!!

Heel goed gelukt hoor, idd een beetje kaal nog, maar ach, hij was vast lekker en daar gaat het eigenlijk ook om  :lol:

I just love it....!!

11

@ femmy: ja mijn broertje is der ook helemaal gek van. hij sprong zowat een gat in de lucht toen ik vertelde dat t een taart was :D en ja ik heb alle lijntjes zelf gerold. :D

@bibalootje: gaat je lukken! gewoon een goed voorbeeld erbij houden dan komt t goed (dit is pas m'n tweede 3d taartje dus wat dat betreft...).

@ mamalein: Mijn broertje heeft ook een kever in zijn bezit (zo'n knalgele) waar tie in/mee is getrouwd. En tja wat betreft kaalheid: had een tijdprobleem: dacht dat mijn broertje de hele dag vrij was... moest ie werken van 12 tot 23:00 uur vanaaf... hadden ze m verkeerd ingepland op t werk dus vandaar dat ie vanochtend af moest.

gr Lon

gr lon