1

Onderwerp: Kneuzen-alert!

Hallo allemaal!

Ik stel me hier even voor: Ik ben Maaike, bijna 25 jaar oud en absoluut niet handig in de keuken....

Toch heb ik het me in mijn hoofd gehaald dat ik wil leren taarten en cupcakes maken en ik denk dat ik hier dan wat betreft de informatie op het juiste adres ben. De skills komen (hopelijk) vanzelf wel.

In het dagelijks leven probeer ik het leven op straat in mijn blauwe pakkie wat veiliger te maken. Verder woon ik samen met mijn vriend en hebben we twee schatten van kattenbeesten.

Ik ben volgende week jarig en sta nu voor het dilemma: wil ik een keukenmixer voor mijn verjaardag?

Ik hoop in ieder geval hier veel te leren en leuke gesprekken te hebben.

Groetjes Maaike  :)

2

Re: Kneuzen-alert!

Welkom op het forum.

Gewoon veel oefenen dan komen de skills vanzelf wel.

Keukenmachine is wel duur maar zeker vragen voor je verjaardag je kunt er niet zonder!

Veel succes met bakken!

Groetjes Bianca

3

Hahaha, het enige juiste antwoord op je dilemma lijkt me : JA !!! :D
Welkom hier, en dat kneuzenalert zul je snel kwijtraken hoor, gewoon lekker veel taarten maken dan komt dat helemaal goed !

Groetjes, Conny

4

Hi ook welkom!!
Zou ook erg graag een keukenmixer willen (beetje duur en helaas voorlopig nog niet jarig  :s ) dus ja! doen..

heel veel plezier hier, ben erg benieuwd naar je eerste baksels. Je zal zien dat ze snel steeds mooier wordern

(maar wees gewaarschuwd, deze site en hobby werkt zeer verslavend!)

grt,
Petra

Like me on Facebook : buttercream.nl

5

Bedankt allemaal! Ik ben erg benieuwd. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.