Onderwerp: Hoe ver van te voren kan je een cake carven?
Ik mag dus een master chief helm maken. Erg fijn!! Nu moet ik daarvoor de cake carven! Hoe ver van te voren kan ik dat doen. Heb namelijk nog nooit gewerkt met cake!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoe ver van te voren kan je een cake carven?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mag dus een master chief helm maken. Erg fijn!! Nu moet ik daarvoor de cake carven! Hoe ver van te voren kan ik dat doen. Heb namelijk nog nooit gewerkt met cake!!
Ik zou je graag willen helpen maar van carven heb ik nog nooit gehoord.....
eh.... ja..... carve ski´s en dan kan je dus van de helling af carven, maar dat bedoelt ze denk ik niet Zou het iets met een bepaald soort van snijden te maken kunnen hebben?
Ik las dit topic vanochtend al, maar ik dacht er is vast wel iemand die het weet. Maar niet zo veel waarschijnlijk.
Dus: Wat is carven?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=132559
Als je hier kijkt en het berichtje van Wendy leest dan snap je het wel. Ik noemde het altijd uitsnijden, maar ze had het over carven
Ja, idd. Maar als ik de rest van haar bericht leest merk ik dat ze geen Nederlandse is. Blijkbaar wist ze even geen betere vertaling.
Mijn tip: Open even een nieuw topic met uitsnijden ipv carven. Dan krijg je vast ineens een heleboel reacties!
Als ik zelf overigens een 3d taart maak dan bak ik van tevoren en vries het kapsel evt. in. Daags voor ik de taart nodig heb snijd ik 'm pas in vorm, enz. Maar je kan het makkelijk veel eerder doen en desnoods afgesmeerd of zelfs al bekleed invriezen.
ik snap de vraag niet?
als je een verse cake wilt niet te lang van te voren, en als het je niet uitmaakt kan het wel 3 of 4 dagen van te voren.
cake blijft op zich gewoon goed, zodra hij is afgesmeerd met botercreme en luchtdicht verpakt met fondant.
maar ik werk altijd het liefst zo kort mogelijk van te voren, dan is het vers.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoe ver van te voren kan je een cake carven?