1 Laatst bewerkt door Teetje (08-02-2011 19:11)

Onderwerp: mijn eerste stapeltaart

Het was beste en klus maar ik ben er best trots op. Heb wel wat dingetjes die ik anders zou zien maar oke. Aan de andere kant ben ik heeeeel blij dat hij niet is ingezakt...

Inspiratie heb ik natuurlijk van het forum mijn dank.

Tips van harte welkom

2

Re: mijn eerste stapeltaart

Hij is prachtig. Ook hele mooie kleuren die je hebt gebruikt.

groetjes van Nathaly

3

Nou ik vind 'm super gelukt voor je eerste stapeltaart!!! :thumb:

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

mag je apetrots op zijn :) 
Hoe krijg je dat grijze randje langs je strikken?

5

Vind hem prachtig, zulke mooie kleuren ook  :thumb:

6

Ik lees net in je topic in de babbel dat je hem in de parade hebt gezet, dus meteen even kijken en ik ben echt verrast, wat een prachtige stapel en dat voor de eerste keer! Mooie kleurtjes en prachtige strik!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Hij is ook erggg in de smaak gevallen bij de ontvanger. Ze was er echt heel blij mee en ook haar gasten vonden hem super en lekker. Daar doe je het voor. Helaas viel de strik uit elkaar toen we hem probeerde er netjes af te halen.

Het randje langs de die heb ik gewoon gerold en erop geplakt maar de meeste gebruiken hier een sugargun voor. Maar heb de laatste tijd zoveel geld aan de taartjes besteed dat ik even voor een andere oplossing heb gekozen.

8

knap hoor :Y  en zeker wanneer je alles met de hand gerold hebt

(wanneer ik dat doe, scheurt de fondant op een gegeven moment in de lengte helemaal open :x , hoeveel crisco ik er ook door doe :o , snap er niks van :o  :grr:  :s )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Mooi hoor en dan voor de eerste keer!