1

Onderwerp: Ook Ik Ben Nieuw

Hallo.
Ik ben riky, getrouwd met Jan en we hebben 5 kinderen. Ik ben mijn hele leven zowat al aan het bakken/ ( Maar niet (nog niet ) van die mooie taarten).
Maar wel van alles zoals broodjes ,worstebroodjes, appeltaarten en cake.
Verder heb ik achter het huis een eigen bakkerijtje, waar ik kinderbakfeestjes organiseer.
Ik had al heeeeeel vaak op jullie site zitten kijken, maar vond het altijd een beetje eng om te reageren. De kinderen zetten de stap en hebben mij aangemeld. Dus hier ben ik. Ik hoop veel bij te leren en te genieten van alles wat jullie allemaal maken.
groetjes riky.

2

Re: Ook Ik Ben Nieuw

Hoi Riky,

Welkom op deze verslavende site!! Ik heb je een eigen topic gegeven zodat iedereen die wil reageren dit bij jou persoonlijk mag doen.
Hoe oud zijn de kids? (aangezien ze je hier aangemeld hebben denk ik dat ze weten wat ze willen ;))
Wat leuk ook die kinderbakfeestjes! Waar zit je ergens? Als je dat in je profiel invuld kan iedereen je vinden. Als je een beetje in de buurt zou zitten zou ik zo komen met een kinderverjaardag!

Nou, verder wil ik je heel veel lees, oefen, proef en bakplezier wensen. Gebruik de zoekfunctie, FAQ en mocht je het antwoord op je vraag dan nog niet kunnen vinden: gewoon stellen in het des betreffende topic.

3

Hoi Riky,
Welkom hier! Wees niet bang om je creaties te showen want iedereen is hier heel lief en heeft alleen opbouwende kritiek. Ik ben ook nog niet zo lang bezig, maar als je iets kan laten zien en je krijgt leuke reacties, geeft dat een geweldige kick. En dat náást de kick van het taart-geven!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

4

Hoi Riky,

leuk dat je dan toch de stoute schoenen hebt aangetrokken... ondanks dat je een zetje van je vijf-tal nodig had.. ;)

Vijf... wauw... da't zijn een boel redenen om te bakken... :lol:

Ik wens je dan ook veel succes en plezier en vergeet vooral niet je baksel te showen en te delen met ons he !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl