1

Onderwerp: Tjeetje wat moeilijk

Iemand vroeg me of ik een taart voor een man kon maken en als hobby heeft hij zijn vogels oa kanarie
Jammer dat het geen vrouw is anders maakte ik een jojanneke ;)
Iemand tips want ik weet het echt niet.
Wilde eerst een blanda maken en daar een soort vogelkooi van maken,dus dunne lijntjes erover heen laten lopen naar onderen alsof het een kooi is en er dun vogeltjes oppuzzelen?

If life gives you lemons, make lemonade!

2

Re: Tjeetje wat moeilijk

Het is ook leuk om een taartje van 15 cm te maken rond en dan een kleine blanda erop en daar een vogelkooitje van maken :-)of een vogel huisje staat op mijn site bij klein en fijn maar dan van cake

3

Ik wilde eerst ook zoiets maken,maar nu moet de taart 25cm zijn en dan moet het kooitje weer zo groot worden anders is het ook maar zo inimini op z'n grote taart.
Nu dacht ik om z'n kooitje te maken waarin ze ze vervoeren.Tis dan niet zo feestelijk maarja dat vind ik van mannentaarten sowieso niet :o

4

Mannentaarten zijn vaak moeilijk.
Vind het idee van een vogelkooi leuk.

Heb laatste ergens in een boek een 3D papegaaitaart gezien, heb nog gezocht maar weet niet meer hoe het boek heet. Misschien weet iemand anders het...

Andere ideeen?
Een boltaartje van het hoofd van een vogel?
Bekleden met de kleur van de vogel, ogen en bek erop.

Of een blauwe ronde taart met een of meerdere gepuzzelde vliegende vogeltjes?

Anders weet ik het ook niet zo.

5

Een tak over b.v een blauwe taart laten lopen, groene blaadjes eraan een een gele ( geboetseerde ) kanarie erop, wat muziek-nootjes op ijzerdraadjes ??

6

Bedankt voor je inspiratie :)
Taartje moest toch kleiner worden en ze vond mijn idee om een boomstam te maken en daar een vogelnestje op met vogeltje en eitjes het leukste

7

Hier een link van een topic
bericht 84 of zo ongeveer staat t in beschreven

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=117237

8

Zo dan was wel een heel oud topic hahaha