Onderwerp: Nieuw en dus even voorstellen
Hallo,
Zojuist heb ik me aangemeld voor de site en al meteen plaats ik maar het voorstelberichtje, dan hebben we dat ook weer gehad.
Aanstaande donderdag moet ik 22 worden en ik heb een aardig stuk (wit) fondant in mijn koelkast liggen, dus ik denk dat ik mij een dezer dagen nog uit ga leven. Sinds mijn 1.5e ben ik al gezegend met coeliakie en ik zit dus vast aan een glutenvrij dieet. Zoals gezegd zie ik dat als een zegen want nu heb ik een reden allerlei lekkere dingen te bakken. Het heeft mijn ogen geopend en mij voor een studie voedingsmiddelentechnologie gebracht. Natuurlijk is iedere verjaardag slagroom/mokkataart wel een beetje saai en zo kwam ik dan ook op het bekleden met marsepein/fondant. De foto's op deze site zijn echt zoooo mooi, dat inspireert!
Het witte stuk fondant is mijn eerste stuk fondant en tot nu toe kan ik alleen nog maar roosjes maken en daarmee stopt het. Ik heb nog niet eens werktuig ervoor aangeschaft, maar een keukenmesje en sateprikker zijn voor de basis nog wel te gebruiken. Normaliter heb ik totaal geen geduld, en dan ook echt geen klein beetje, dus ik had verwacht dat ik de handdoek toch weer in de ring zou gooien, niets is echter minder waar. Ik behield mijn geduld en ik vind het leuk! Hier wil ik meer van leren. Vandaar ook de keuze om mij aan te melden op dit forum. Jullie zijn mijn leermeesters!
Op naar een boel ervaringen en kennis!