1

Onderwerp: Was er niet helemaal bij met m'n hoofd!

Afgelopen week was mijn broer jarig en aangezien ik toch wel een flinke tik van het bakvirus heb gekregen, grijp ik elke gelegenheid aan om weer eens wat nieuws uit te proberen  :lol: .

Dit keer wilde ik de lussenstrik maken dus helemaal in mijn sas aan de slag. Aangezien ik er voor de rest een rustig taartje van wilde maken en zo neutraal mogelijk wilde houden werd de strik wit.
Tot op de dag zelf ik ineens de ingeving kreeg dat ik ook wel eens wilde marmeren en met kleuren in de weer ging die leuk bij elkaar zouden passen. Hier op het forum al een paar keer bruin met blauw voorbij zien komen en dat vond ik erg mooi dus............, taart bekleed en eigenlijk ook nog wel blij met het eindresultaat, denk ik opeens aan die 'spierwitte' strik  :grr: .
Ja, ff vergeten dus hè!  :o
Was even helemaal de kluts kwijt want die wilde ik er persé op.
Snel naar de winkel en net voordat we weg moesten de witte strik met dust 'redelijk' blauw gekregen.
Hij kon ermee door maar voortaan toch maar eerst even ècht de kleur bepalen van de taart voordat ik weer los ga op uitproberen, ha,ha........

Broer was er trouwens erg blij mee dus......hier is t'ie dan!

http://94.100.120.72/1216900001-1216950000/1216910101-1216910200/1216910123_5_UFGz.jpeg

En nog een lief geboortetaartje!

http://94.100.114.134/1216900001-1216950000/1216909701-1216909800/1216909789_5_cFOh.jpeg

Groetjes, Angela

2

Re: Was er niet helemaal bij met m'n hoofd!

Ik vind die blauwe strik nu juist een heel leuk effect hebben.
Vind het iets extra's aan je taart geven!
Je babytaart is ook schattig

A new hobby, a new challenge

Ik vind het juist wel een erg leuk effect dat blauw op een witte strik! Erg leuke taart geworden  :Y
Babytaartje is een schatje  :thumb:

4

wat een supertaart maak je als je d'r effe niet bijbent :Y Echt een taart om steeds even naar te kijken :Y  :thumb:

en ook  :lol: want dit komt me zoooo bekend voor, neem je je iets voor en dan ineens helemaal enthousiast maak je wat anders, waardoor je er halverwege achterkomt dat er iets helemaal niet klopt :s Heel moeilijk om je aan je oorspronkelijke plan te houden :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Dank jullie wel voor de jullie positieve reacties  :) .

En Carien, ben dus gelukkig niet de enige chaot  :lol:
Vind je spreuk onder je berichtjes ook heel erg leuk. Zou zomaar op mij kunnen slaan, ha,ha................

Groetjes, Angela

Ondanks dat je anders wilde, ze zijn allebei prachtig hoor. Mooie strakke taarten  :thumb:

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

7

Wauw...dat marmeren met blauw en bruin is super geworden zeg! Enne...je strik ook hoor! Hihi! Echt mooi!

Just a beginner, tips and tricks are always welcome!

8

ik vind de strik ook erg leuk zo!!!
je geboortetaartje is ook erg snoezig!!!

mooie taarten!hoe doe je dat marmeren?erg leuk die kleuren door elkaar!kneed je die 2 kleuren door elkaar heen?

je geboortetaartje is ook een schatje.heb toevallig gister de babymal binnen gekregen.wat is ie leuk.was er helemaal blij mee.nu nog iemand zwanger worden :lol:

10

Mooie taarten hoor! En het effect van de strik is juist superleuk geworden  :Y

11

Ze zijn beiden prachtig. Je strik is mooi geworden, hoor. Dat marmer-effect geeft het net iets extra's.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

12

leukstetaarten35 schreef:

mooie taarten!hoe doe je dat marmeren?erg leuk die kleuren door elkaar!kneed je die 2 kleuren door elkaar heen?

je geboortetaartje is ook een schatje.heb toevallig gister de babymal binnen gekregen.wat is ie leuk.was er helemaal blij mee.nu nog iemand zwanger worden :lol:

Ik heb de how to van het forum gebruikt.

http://www.detaartentantes.nl/1660010.htm

Alleen heb ik de cirkel nog een keer in een rol gedraaid en toen weer een cirkel van gemaakt. Zo lopen de kleuren steeds wat fijner door elkaar. En dat heb ik weer van you tube maar dat filmpje kan ik niet meer vinden  :/ . In ieder geval het heeft gewerkt en daar gaat het om toch?  :)

Groetjes, Angela

13

Mooie taarten!

-------------------------
Groetjes Chantal

Angela71 schreef:
leukstetaarten35 schreef:

Ik heb de how to van het forum gebruikt.

http://www.detaartentantes.nl/1660010.htm

Alleen heb ik de cirkel nog een keer in een rol gedraaid en toen weer een cirkel van gemaakt. Zo lopen de kleuren steeds wat fijner door elkaar. En dat heb ik weer van you tube maar dat filmpje kan ik niet meer vinden  :/ . In ieder geval het heeft gewerkt en daar gaat het om toch?  :)

bedankt!ga het ook een keertje proberen!

15

mooie kleurencombinatie!