Onderwerp: Baby Sophie in openslaande punten
Deze in opdracht voor een kraamfeest vandaag!
Graag met de openslaande punten was de vraag.
Ik vind hem zo ook heel leuk geworden, dus ik ben tevreden!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Baby Sophie in openslaande punten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze in opdracht voor een kraamfeest vandaag!
Graag met de openslaande punten was de vraag.
Ik vind hem zo ook heel leuk geworden, dus ik ben tevreden!

Heel lief, echt een "supersweet" babytaartje!! 
lief taartje ,heb je allemaal blokjes gemaakt voor dat ruitje,of is het zo;n frosty sheet,en je onder rand is ook
.
taartgroejes Carla
lief taartje ,heb je allemaal blokjes gemaakt voor dat ruitje,of is het zo;n frosty sheet,en je onder rand is ook
.
taartgroejes Carla
Ik heb allemaal reepjes wit en roze om en om gelegd.
Dan krijg je dus een gestreept lapje.
Dan heb ik daar overdwars weer reepjes van gemaakt en dan om en om tegenelkaar aangelegd. Dan lichtjes met de roller eroverheen. Zo krijg je dan een ruitjespatroon.
Dit heb ik eens op internet gezien, zo maakten ze het blousje van bob de bouwer en bv woody van toystory.
Als je gewoon vierkantjes uitsteekt, dan zijn de ruiten een stuk groter, en ik wilde het mooi fijntjes. Hoop dat de uitleg duidelijk is, en anders gewoon even proberen. Ik kon het op internet ook niet meer vinden en dacht dat ik het niet goed meer wist. Toch gewoon eraan begonnen en dan zie je vanzelf hoe je het moet doen. 
De onderrand heb ik trouwens met de roller gedaan (om strikken mee te maken en linten voor een strik, ik weet de naam niet meer)
erg mooi...
wil ook nog een weten hoe je dat precies doet..die punten heb het wel eens gedaan maar is niet echt super gelukt
erg mooi...
wil ook nog een weten hoe je dat precies doet..die punten heb het wel eens gedaan maar is niet echt super gelukt
Hierbij de how-to's staat heel duidelijk de uitleg van Adrienne. Die heb ik ook gebruikt! Heel goed te doen hoor! Dit was mijn tweede met openslaande punten. De 1e x had ik de laptop erbij op tafel staan, vandaag al niet meer. 
wat een mooi lief taartje!
ik vind hem echt chique!
Heel erg leuk zo met het 'geweven' kleedje!
wat een lief taartje zeg.
en een leuk idee om de punten zo op een bol te laten rusten.
dank jullie wel allemaal voor de reacties! Leuk! 
Super lief taartje! Je uitleg voor het geruite lapje is ook duidelijk hoor. Hoop dat ik 'm nog weet als ik zelf een keer zoiets wil maken... 
Heel leuk, als je het goed vind wil ik 'm graag opslaan ter inspiratie voor mijn geboortetaartjes de komende tijd.
Heel leuk, als je het goed vind wil ik 'm graag opslaan ter inspiratie voor mijn geboortetaartjes de komende tijd.
Altijd prima!!
Heel gaaf! Enne bedankt voor de tip over die ruitjes! weer wat geleerd

Wat een snoesje!
Brenda bedankt helemaal duidelijk 
wat een lieve taart! Heel mooi 
Wat een lieve taart!
nice 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Baby Sophie in openslaande punten