Onderwerp: inimini cctjes
helemaal fan van mn stencils. 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » inimini cctjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
helemaal fan van mn stencils. 

Wauw wat chique! en wat heb je ze mooi op de foto gezet zeg! 
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ze zien er inderdaad erg chique uit!
sjonge zeg... wat is dit mooi!!
Ohh een plaatje... super foto
Heb je daar ook workshops voor gevolgd? Ik vind dit zo mooi
gefotografeerd
Chique ! Maar zo ienimini lijken ze niet op de foto. Zijn het echt zo van die kleine CC in kleine CC-papiertjes. Diameter van max 3,5 à 4cm ?
Mooi gedaan hoor !
prachtig sjiek, en je foto weer 
Erg mooi!!
Prachtig! Wat maak jij toch steeds van die mooie cc's en je zet ze ook altijd erg leuk op de foto!
wat ziet er dat chique uit!! mag ik je vragen wat je gebruikt om dat figuur aan te brengen, het stencil is mij wel duidelijk maar dat witte, wat is dat??
Wauw! Sjiek de la piep 
ik val in herhaling maar prachtige cc's op een schitterende foto!
ze zijn inderdaad heel erg mooi zal je kunnen vertellen welke stencil je gebruik?
wauw prachtig
erg mooie chique cc's
en inderdaad geweldig op de foto gezet 
wat zijn die mooi! en zeker mooi op de foto gezet...helemaal in style
Wauuww prachtig hoor! Ik heb even je hyves bekeken, nou daar heb ik geen woorden voor haha echt geweldig mooi allemaal zeg. En je kan ook zo mooi fotograveren zeg 
Chique ! Maar zo ienimini lijken ze niet op de foto. Zijn het echt zo van die kleine CC in kleine CC-papiertjes. Diameter van max 3,5 à 4cm ?
Mooi gedaan hoor !
ahhaa ja zijn echt mini,s bijna 3,5 cm 
wat ziet er dat chique uit!! mag ik je vragen wat je gebruikt om dat figuur aan te brengen, het stencil is mij wel duidelijk maar dat witte, wat is dat??
ik heb deze gedust.. en dat "witte" is een bloem 
Ik had ze al gezien op hyves. Heel mooi
Ik had alleen nog niet begrepen dat ze mini waren. dat maakt het wauwie interessant!
Nou, hier ben ik ook meteen fan van hoor!
Mooi CC! EN de stencils zijn ook mooi!
Prachtig!!!!!!!!
hoi Tessie
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, dat dat witte een bloem is zie ik (prachtig) maar ik bedoel dat witte dat je in de sheet aanbrengt!!! grappig...............toch bedankt voor je antwoord, dat dusten heb ik nog nooit gedaan dus morgen weer eens gaan proberen.
hoi Tessie
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, dat dat witte een bloem is zie ik (prachtig) maar ik bedoel dat witte dat je in de sheet aanbrengt!!! grappig...............toch bedankt voor je antwoord, dat dusten heb ik nog nooit gedaan dus morgen weer eens gaan proberen.
Hahah ik dacht al
dat andere is zilver en dat heb ik idd gewoon gedust. Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » inimini cctjes