Onderwerp: Barbietaart
Eindelijk mocht ik hem maken; de Barbietaart; yeah!
Hij viel me best tegen. Niet dat ik dat wel even dacht te doen, maar gewoon best moeilijk!
Ze wilden er graag een gewone Barbie in; nadeel; die is eigenlijk te lang voor de jurk uit de wondermold. En dus heb ik die cake wat verhoogd met een stukje kapsel erbovenop.
Gevuld met abrikozenjam, zwitserse room en mandarijntjes.
Toen de marsepein erop en precies op het gedeelte wat ik verhoogd had, ging hij scheuren, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Mede daardoor én de verhoging moest ik toch op zoek naar een oplossing die ik gevonden heb in de witte rand rond de taille/heupen.
En toen de zilveren suikerparels.
Hier was speciaal om gevraagd.
Geen probleem, ik had (juist ja; had!) een grote bak staan.
Want had omdat die tijdens een workshop met kids onlangs is gevallen. En tja, ik ga die parels dan niet weer verzamelen om te hergebruiken. Ik dus wachten tot ik weer moest bestellen en afgelopen dinsdag kon ik eindelijk eea bestellen waaronder dus de parels.
Helaas, helaas; tot op dit moment nog geen levering gehad. Ben ik toch niet gewend van de leukste taartenshop en hun bezorgdienst.
Dochter is halve dag op zoek geweest naar parels maar nergens hadden ze ze.
Uiteindelijk samen nog naar Cook & Co op Gelderlandplein geraced en gelukkig hadden ze ze daar.
Gauw op de taart gedaan en klaar was ik.
Het kleine taart is voor de verjaardagskaarsjes. Niet echt handig om die in de Barbietaart te zetten.
De taart wordt zo opgehaald; ben benieuwd wat ze er van vinden.
Uiteindelijk ben ik er zelf toch best trots op, zeker gezien de tegenslag.
Hier is ze dan:

Tips en adviezen hier wederom weer van harte welkom!
Bedankt voor het kijken!
gr. Bianca
Voor leuke, lekkere en originele taarten!
)