1

Onderwerp: Welk merk roomboter van de sligro?

Tot nu toe haalde ik altijd die witte pakjes met blauwe ruitjes roomboter bij de supermarkt. Maar nu ik een sligro pas heb, wil ik het daar halen.... alleen welke is vergelijkbaar? Kwam er niet uit, zag zoveel verschillende.
Wie heeft er een idee?

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

2

Re: Welk merk roomboter van de sligro?

Laats keek ik ook even bij de Sligro naar roomboter, maar vond 't daar veel duurder dan in de supermarkt.

groetjes el

3

Scheelt mss wel iets, maar ik moet een officiele btw bon op naam hebben. De supermarkten hier in de buurt maken die niet meer, dus vandaar de sligro.

Groetjes, Ienke

4 Laatst bewerkt door Kimh (20-01-2011 21:44)

Sita schreef:

Scheelt mss wel iets, maar ik moet een officiële btw bon op naam hebben. De supermarkten hier in de buurt maken die niet meer, dus vandaar de sligro.

Als je pint met je zakelijke rekening is het ook geldig als officiële bedrijfsbon heeft mijn accountant gezegd..

5

Helaas Kim, verscheidene mensen van de belasting hebben gezegd dat dit niet meer mag... Ze vinden dat je als je een bedrijf bent ook maar moet inkopen bij een groothandel. Je kan je pinpas wel uitlenen aan je moeder tenslotte :grr:  Ze doen er echt gewoon moeilijk over helaas.

Groetjes, Ienke

6

Ow.. dat wist ik niet.. morgen maar eens accountant bellen.. overigens kan ik die pinpas wel uitlenen maar het geld wordt dan van de zakelijke rekening geboekt en dat moet ik verantwoorden.. dus ja... dan heeft uitlenen ook geen zin..