1

Onderwerp: weer 2 taartjes: huis- en bloementaart

Heb inmiddels weer twee, of eigenlijk 3 taartjes gemaakt.
De taart met het huis was voor mijn buren, als dank voor het vele helpen bij het klussen e.d. Heb hem gemaakt bij de workshop van Inge (errug leerzaam overigens) en vind hem eigenlijk best goed gelukt. De buren vonden hem ook helemaal geweldig!
De vulling is botercreme met vier-vruchtenjam.

Het ene bloementaartjes is gevuld met zwitserse room, mandarijntjes, lemon curd en frambozen jam en de andere met botercreme met grandmarnier, mandarijntjes en sinaasappeljam. Die laatste vulling had ik nog niet eerder geprobeerd, maar was echt superlekker!
Beide heb ik gemaakt voor mijn werk, omdat ik per 1 oktober uit dienst ga. Ze moesten alleen even snel tussendoor gemaakt worden, waardoor ze niet echt mooi strak zijn geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCJSFYIK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BPSANU4H.jpg

2

Re: weer 2 taartjes: huis- en bloementaart

Hmmmmm klinkt erg lekker!
En ik vind de taart met het huis erop er echt super uitzien!

3

"Niet strak geworden"?

Nou, Jiska: nu doe je jezelf toch echt tekort hoor! Ze zien er schitterend uit joh! En smaken zullen ze zeker want die vulling klinkt super: :Y :9

Wat is het huis leuk! Die heb ik even opgeslagen bij mijn favorieten... die ga je waarschijnlijk binnenkort, van mijn kant uit, voorbij zien komen.. (als je het goed vind tenminste!)...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Mooie taarten! Je huis ziet er heel erg strak uit! En die met de bloemetjes vind ik ook erg leuk!
En wat zal dat lekker smaken.... Waar koop je sinaasappeljam? Ik ken wel sinaasappelmarmelade, maar dat vind ik zo bitter....

5

Wat een leuke taarten!! de taart met het huis is geweldig gelukt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

mooi hoor je huis is knap gedaan!!
En je ton sur ton bloemen zijn heel erg lief!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

7

ze zijn mooooooiiiiii...vooral het huis is helemaal goed...ga ik ook onthouden...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

8

Huisjes taart is ook mijn favouriet.
Enne ..... ik wil wel eens weten hoe strak je taarten dan worden als je meer tijd hebt  :lol:

9

Die eerste taart staat als een huis. Heel secuur gepuzzeld. Vast en zeker een leuke omgeving waar het huis staat ;). Ik weet zeker dat je collega's zullen genieten van de mooie boltaartjes.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

Het huisje is erg leuk geworden! Je bloementaartjes zijn gewoon erg gezellig!

11

Leuk dat huisje!! Goed gepuzzeld :Y
En je bolletjes zijn líef!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

ja dat huis is mega-leuk. Mijn schoonouders gaan binnenkort verhuizen, tijd voor taart. Ik denk dat ik jou ontwerp ga gebruiken als het mag??
Top gedaan!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

13

Ze zijn alle 3 super!! Je huisje is super gepuzzeld!

14

Wat een leuke en lieve reacties allemaal; ik word er helemaal stil van :O. Bedankt!

Koenie en Sandra: uiteraard mogen jullie mijn idee van het huis gebruiken. Erg leuk zelfs. ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken :Y
Het idee komt trouwens van een kaartje van blond. Dit kaartje heb ik gebruikt als puzzelplaatje: http://www.zusenzowoonenkado.com/?menu= … eID=438512

Enne Ini: ik heb inderdaad sinaasappelmarmelade gebruikt. Ik heb die van het eigen merk van de AH gebruikt en ik vond hem eigenlijk helemaal niet zo bitter. En dat terwijl ik absoluut niet van bitter houd en iets al heel snel bitter vind.

Groetjes Jiska

15

mooi gedaan dat huisje. en de andere twee ook erg mooi

16

Je bolletjes zijn leuk en je huis is heel mooi gepuzzeld en heel strak :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

17

Ik vind je huisje superknus, mooi gemaakt! En de bolletjes zijn ook altijd leuk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

18

Wat een lief huisje!!!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -