Onderwerp: Cake pops!!!
ook deze heb ik vandaag voor het eerst gemaakt...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ook deze heb ik vandaag voor het eerst gemaakt...
Super......zien er lekker uit 
hoe heb je ze gemaakt ze zien er leuk uit!
Ik heb overgebleven cake verkruimeld, en dat met een beetje chocolade icing verkneed, balletjes maken, die even (10 MIN) in de vriezer en dan vormen door aan de onderkant een bloemen uitsteker te duwen. Hierna eerst onderkant in chocolade gedipt, prikker of lolly stokje er voorzichtig in duwen, laten drogen, en daarna bovenkant in glazuur of roze chocolade, en dan decoreren...
Op www.bakerella.com kan je het stap voor stap zien trouwens (ook mega leuke site) Je moet wel echt droge cake hebben want ze waren een klein beetje machtig! Ik had iets kleffe cake! je kunt alle smaken en variaties maken die je wilt, en ze zijn zo gemaakt!
Nou succes... ik ben benieuwd of je ze ook een keer maakt, wil ik wel het resultaat zien hoor! 
Ik heb overgebleven cake verkruimeld, en dat met een beetje chocolade icing verkneed, balletjes maken, die even (10 MIN) in de vriezer en dan vormen door aan de onderkant een bloemen uitsteker te duwen. Hierna eerst onderkant in chocolade gedipt, prikker of lolly stokje er voorzichtig in duwen, laten drogen, en daarna bovenkant in glazuur of roze chocolade, en dan decoreren...
Op www.bakerella.com kan je het stap voor stap zien trouwens (ook mega leuke site) Je moet wel echt droge cake hebben want ze waren een klein beetje machtig! Ik had iets kleffe cake! je kunt alle smaken en variaties maken die je wilt, en ze zijn zo gemaakt!Nou succes... ik ben benieuwd of je ze ook een keer maakt, wil ik wel het resultaat zien hoor!
sorry maar ben nog niet zo lang op forum. De chocolade icing is dat gewoon van de recept hiernaast gewone royal icing en dan een chocolade smaak en kleur erin.. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren