1 Laatst bewerkt door Rafaela (18-01-2011 19:11)

Onderwerp: Mijn meissie glunderde ....

van oor tot oor bij het zien van haar feesttafel en taart  :D Mijn meisje wordt morgen 3, maar gister haar feestje al gehad en tevens mijn 2 jarig taartjubileum  ;)  De afwerking was door tijdgebrek een beetje bagger, maar het hele plaatje vind ik er best wel leuk uitzien  :D Ik had alleen veel te veel gebakken en gekocht, het paste niet meer op de tafel  :+

http://94.100.120.208/1212350001-1212400000/1212357401-1212357500/1212357488_5_jeNS.jpeg

http://94.100.121.244/1212350001-1212400000/1212357001-1212357100/1212357005_5_TdOH.jpeg

Verder heb ik al een hele tijd niet gepost, dus bij deze nog een aantal;)

Deze heb ik vorige week voor mijn neefje gemaakt. De foto's van het autootje zijn wazig, das jammer, want ik had er best veel details van de audi TT op gemaakt. Maar mijn neef was door het dolle heen  :D
http://94.100.121.96/1212500001-1212550000/1212506701-1212506800/1212506797_5_zGNb.jpeg

http://94.100.120.187/1212500001-1212550000/1212506401-1212506500/1212506496_5_C4X5.jpeg

Tips en opmerkingen zijn natuurlijk welkom  :)

Veel liefs Rafaëla

2 Laatst bewerkt door Lori (17-01-2011 20:59)

Re: Mijn meissie glunderde ....

Wauw wat een prachtige taart heb je voor je dochter gemaakt! En wat een feestelijke tafel zo, geen wonder dat ze zo glunderde!
Jammer dat de foto van zo ver weg is gemaakt. Heb je geen close up-je?

Ook complimenten voor je andere taarten, vooral de Plop vind ik erg leuk!

Oh ja, gefeliciteerd met je dochtertje!!

natuurlijk glunderde ze, het ziet er super uit!
Ook je andere taarten vind ik erg mooi!

4

zien der super uit.

ben idd ook wel nieuwschierig hoe je prinsessenkasteel er van dichtbij uitziet :o

gr lonneke

gr lon

5

Wat super leuke taarten allemaal. Piet piraat vind ik ook errug leuk bed8 maar die feesttafel voor je dochter is helemaal toppie!

.....jammer dat schilderij op 8ergrond beetje scheeft hangt.....plaag plaag  ;)

6

waaw stuk voor stuk schitterende creaties!

Leuk, K3 op een prinsessenkasteel! Dubbel leuk natuurlijk voor zo'n kleine meid

I never met a calorie I didn't like....

8 Laatst bewerkt door Wendy83 (17-01-2011 22:03)

Hele mooie taarten! Het kasteel is toch wel mijn favouriet! En ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe het kasteel er van dichtbij uitziet  :Y

9

Bedankt allemaal voor jullie reacties  :) Ik heb er een close up foto bijgedaan. Niet heel kort bij, maar dit is de enigste die ik heb en dat is niet voor niets   O-)

Veel liefs Rafaëla

10

smarianne schreef:

Wat super leuke taarten allemaal. Piet piraat vind ik ook errug leuk bed8 maar die feesttafel voor je dochter is helemaal toppie!

.....jammer dat schilderij op 8ergrond beetje scheeft hangt.....plaag plaag  ;)

:lol: ja ik zag het ook toen ik de foto aan het bekijken was  :o  :+

Veel liefs Rafaëla

11

Wat een gezellige feesttafel, dat is al een feest op zich.
Leuke taarten verder!!

12

Wow, mijn complimenten hoor voor die feesttafel. Ik kan me voorstellen dat je dochter helemaal blij was!  :P

Gefeliciteerd met haar verjaardag en dat er nog maar veel meer van dat soort feestjes mogen komen. :Y

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

13

Mooi hoor :Y  :thumb:  Maarre... voor je één laagse taarten mag je een extra topic openen in de Taarten parade ;) Die passen niet in Bruids- en Stapeltaarten..

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14

Wauw wat een mooie taarten! Terecht dat je dochtertje zo glunderde, zou ik ook doen bij het zien van zo'n gave feesttafel  ;)

15

Wat een gaaf K3 kasteel! Leuk die tafel zo mooi aangekleed en vol met lekkers. En natuurlijk gefeliciteerd met je dochtertje!

Je andere taarten zijn ook mooi! Ik vind vooral je Plop ook leuk.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

16

Marianne schreef:

Mooi hoor :Y  :thumb:  Maarre... voor je één laagse taarten mag je een extra topic openen in de Taarten parade ;) Die passen niet in Bruids- en Stapeltaarten..

Hahaah dacht doe ze stiekem even hier erbij, maar ik heb zojuist een ander topic aangemaakt  :)

Iedereen bedankt voor de reacties  :)

Veel liefs Rafaëla

17

Wauw, wat zal je dochtertje blij zijn geweest met het kasteel. Die k3 zijn ook erg mooi geboetseerd, net zoals die plop trouwens ook. En die auditaart is wel heel erg strak een echte "mannentaart"

18

Kan me voorstellen dat je meissie glunderde. Wat een superleuke taart. En wat een voorbeeldig meissie heb jij zeg.  :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

19

Mooi die feesttafel, super leuk idee en plop blijf ik leuk vinden alleen al door de vrolijke kleuren

20

Super gave taarten vooral dat kasteel, heb je die gemaakt met die speciale set??

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

Leuk zeg!

Maar wat ziet er in die bekers bij de taart, geen cappucino toch?
Suikerspin misschien?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

22

Kan me voorstellen dat ze glunderde. Superleuk gedaan :thumb:  :thumb:

Nog gefelicitaart met je meissie en jouw jubileum!!

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

23

Snow schreef:

Super gave taarten vooral dat kasteel, heb je die gemaakt met die speciale set??

Ja,  ik heb ze gemaakt met de set van Wilton. Maar een volgende keer zou ik het niet meer doen met deze set. Ik vond hem eerlijk gezegd niet zo mooi van vorm etc. Daar kwam ik helaas te laat achter, maar voor een volgende keer doe ik het zeker anders  :Y

Veel liefs Rafaëla

24

slagroomtoefje schreef:

Leuk zeg!

Maar wat ziet er in die bekers bij de taart, geen cappucino toch?
Suikerspin misschien?

:lol: nee geen cappucino  :+ Dat is inderdaad suikerspin  :9

Bedankt allemaal voor de reacties!

Veel liefs Rafaëla

25

nice :thumb: