1

Onderwerp: Zomer en taarten

HALLOO

Wat ik mij afvraag is, hoe doen jullie dit in de zomer?
Dan smelt alles toch, als je het even van de koelkast weghaalt.

En het vervoeren van de taart naar een andere plek, dat smelt toch ook dan?

Graag wil ikj hier meer over weten

Groetjes

2

Re: Zomer en taarten

Het zijn geen ijstaarten....
En met een airco in de auto is het echt geen probleem. De meeste klanten wonen geen 100 km verderop.

3

Ja klopt, maar toch als je iemand hebt die best 1 uurtje verder dan je woont.
Maar goed airco of raam open laten staan kan dus ook ...

4

Ja hoor dat gaat prima. Ligt er ook een beetje aan wat je als vulling gebruikt natuurlijk

5

welke zijn dan niet goed?
Slagroom??
Botercrme?

Kun je mij dat vertellen

6

Slagroom niet te lang buiten de koelkast, wordt zuur. Botercreme is niet zo'n probleem.

7

Aahaaa oke dan!
Ja inderdaad, dat wordt dus in de zomer minder slagroom als je vere afstanden hebt ook al is het een half uurtje

Ja probleem opgelost :lol:

8

iemand die een uurtje verder woont geef ik altijd sites door daar in de buurt, en ik ga echt geen uur heen en terug rijden om een taart te brengen :D (heb uberhaubt bijna nooit de auto tot mijn beschikking :D)

Alles goed???? nee 3 fout

9

Jaa ik ook niet bij iedereen hoor, maar bijvoorbeeld de buurvrouw van mijn moeder, ze is superlief.

Het is voor bepaalde mensen!

10

Tijdens het maken van je taart een ventilator op je werk gericht doet ook wonderen!

Carpe Diem !

11

Tijdens luchtvochtige warme dagen is taart maken echt niet fijn  :nooo . Per huis wel weer verschillend. Als het heel warm is, leg ik zo'n groot plat koelelement uit de vriezer onder de taart waarmee ik aan het werk ben. En het vervoer is met de airco in auto's over het algemeen geen probleem: dat moet ook als ze iets bij de bakker gaan halen.

Groet, Jolanda

12 Laatst bewerkt door BeautyCakes (18-01-2011 12:26)

monique63 schreef:

Tijdens het maken van je taart een ventilator op je werk gericht doet ook wonderen!

Ahahahahhaahhaha das een hele goeie!!

En ja jol je hebt helemaal gelijk

13

Ik bezorg eigenlijk geen taarten, en ga in de zomer dicht. Als het toevallig heel warm is, dan inderdaad veilige vullingen gebruiken, ventilator gebruiken en mensen die hem ophalen adviseren om de airco aan te zetten en thuis de ventilator erop (of in de koelkast).

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

14

ooohh
maar er zijn wel veel bruiloften in de zomermaandjes