1

Onderwerp: vulling favoriet

welke vulling vinden jullie het lekkerste?

2

Re: vulling favoriet

Ik ben pas begonnen met bakken..

maar ik vind de lemoncurd door de taart lekker fris en ananas vind ik ook altijd heerlijk.

Maar je kan zoveel doen he.

Ik vind het ook altijd moeilijk voor kinder taartjes...
de ene lust geen fruit en de ander geen chocolade...

Ik ben benieud wat volgt??

3

danoontje vulling las ik laast voor ( kleine ) kinderen mischien even google ( hier) naar het recept?

Ikzelf ben gek op witte chocolade mouse recept hier van de site en fruit combinatie. vooral aardbeien!

4

ik gebruik meestal monchou zonder suiker en manderijnen uit blik. het sap uit het blik doe ik over het biscuit heen. ik ben op zoek naar een vulling die fris is en niet te zoet.

5 Laatst bewerkt door Taartenmarie (15-01-2011 19:37)

elisalinda schreef:

ik gebruik meestal monchou zonder suiker en manderijnen uit blik. het sap uit het blik doe ik over het biscuit heen. ik ben op zoek naar een vulling die fris is en niet te zoet.

En wat mij betreft mag ie dan ook nog een beetje luchtig zijn en niet zo zwaar als botercreme. Dus ik lees even mee...

Heb laatst monchou/slagroom/mascarpone gemengd met bosvruchten icm een laag van allen bosvruchten (uit de diepvries, ingekookt met geleisuiker en Grand Marnier). Was erg lekekr.

Life is what you bake it.

6

Favo zijn hier de monakwarktaartpudding met lemoncurd, en de monchoucreme met kersenvlaaivulling. Allebei lekker fris :9

groetjes véronique

7

Hier ook de luchtige toetjes van Mona, maar ook de after eight-vulling is heerlijk.

Wist je overigens dat er op dit forum een hele lijst bestaat met ingezonden combinaties van smaken:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl