Onderwerp: Van boeken krijg je nooit genoeg!
Voor een kookliefhebster van 60 jaar.

Gevuld met bokkepootjesvulling en kersenvlaaivulling 
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Van boeken krijg je nooit genoeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een kookliefhebster van 60 jaar.

Gevuld met bokkepootjesvulling en kersenvlaaivulling 
mooi en strak en ook het bestek erbij maakt het af
Super leuk !! 
Wat een geweldige taart, hartstikke leuk gedaan 
mooi en strak en ook het bestek erbij maakt het af
Hopelijk is ze een 'boekenverslinder'
@ iedereen: Thanks!!
Echt geweldig!
Super strak boek!
Wil ik ook wel een keer maken maar ik heb heb een vraagje: zit er door de bovenkant tylose en zo ja ligt dat er los op en is het er dus makkelijk af te halen?
Super strak boek!
Wil ik ook wel een keer maken maar ik heb heb een vraagje: zit er door de bovenkant tylose en zo ja ligt dat er los op en is het er dus makkelijk af te halen?
Nee, er zit geen tylose door. Ik heb 'm ± een week laten drogen om vanzelf hard genoeg te worden. En hij is echt hard genoeg
. Sterker nog, ik ben benieuwd of aansnijden lukt zonder de hele taart te pletten
. Maar goed, ik heb 'm dus als 'kaft' los bovenop de botercreme geplakt, dus hij is -ook al mocht je wel tylose willen gebruiken- indien nodig, vrij eenvoudig in zijn geheel te verwijderen.
Dank je wel voor het antwoord! Nee, ik ben geen tylose fan dus zou 'm dan net zo maken als jij het hebt gedaan. Mag 'ie in mn inspiratie mapje?
Dank je wel voor het antwoord! Nee, ik ben geen tylose fan dus zou 'm dan net zo maken als jij het hebt gedaan. Mag 'ie in mn inspiratie mapje?
Ik ben ook geen tylosefan! Taart moet vooral lekker en eetbaar zijn vind ik! En opslaan mag altijd! Ben zeeeeeeeer vereerd! 
origineeeeel!
Ik vind hem heel mooi!! 
mooi gemaakt Sonja 
Gaaf!!
Ik laat me graag hierdoor inspireren!! Wat een gaaf idee! Ben zelf een enorme boekenfan èn taartfan, dus deze zal ergens dit jaar zeker een keer gemaakt worden. Super! 
Heel leuk! Had nog niet eens direct door dat het een taart was!
gaaf! en dat bestekje maakt het idd af....TOP 
Origineel idee. En mooi strak uitgevoerd!
wat een super mooie taart !!!

GEWELDIG leuke taart, prachtig strak.
mooi gedaan en erg origineel
superleuk idee!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Van boeken krijg je nooit genoeg!