1

Onderwerp: Icing tip sets, welke raden jullie aan

Ik ben v.d week naar een icing workshop bij Het Bonte Taartje geweest en ik vond het zó leuk dat ik er spulletjes voor wil aanschaffen. Ik heb verschillende sets gezien..kunnen jullie tips geven welke goed is en handig etc?

Zit te denken aan:
de Deluxe set (29 onderdelen)
de Master set (57 onderdelen)
of de tool caddy (50 onderdelen waaronder een toolbox)

Wie heeft welke?
Ik wil er 1 waar ik mee kan starten, maar die zo uitgebreid is dat..wanneer ik meer ervaring heb, niet veel meer hoef te investeren..maar vraag me af of de Master te uitgebreid is..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Icing tip sets, welke raden jullie aan

ik verhuis je even naar de juiste rubriek... deze vraag hoort thuis bij decoreren ;)

3

Ah..super..dank! had me al gemeld,was effe kwijt waar ik dit moest plaatsen..

ik denk dat je eerst bij jezelf moet nagaan wat je wilt gaan spuiten en wilde tips je daarvoor nodig hebt, daarmee kunnen wij jou niet helpen en straks zit je met een overschot aan tips die je niet gebruikt.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Nou daar ben ik idd naar aan het kijken, maar weet het niet zo goed. Wil geen overschot, maar wil ook niet iedere keer nieuwe spullen aangschaffen en sinds wanneer heb je in taartenland een 'overschot?' :D

Wat ik wil weten is of ik de tips die in de uitgebreidere dozen echt zou kunnen gaan missen wanneer ik de kleinste versie koop.

6

Ik heb de master tip set een keer sterk in de aanbieding kunnen kopen. Het is een leuke set, maar er zitten wel veel 'dezelfde' tips in verschillende maten in. Dus bijvoorbeeld heel veel maten blaadjes. In de praktijk gebruik ik eigenlijk vooral 2 t/m 4 heel veel en daar heb ik er inmiddels meerdere van. Maar het hangt er inderdaad heel erg vanaf wat je er mee wil doen, af en toe experimenteer ik zeker met de andere spuitmondjes. Mocht je 'm willen kopen, dan zag ik op ebay.com een interessante advertentie (nr 170590160797), voor ongeveer $40 dollar (iets meer dan 30 euro) inclusief verzenden heb je hem dan in huis!