1

Onderwerp: porsche

een taart voor iemand die haar laatste stage dag bij porsche had.. graag met het porsche logo, verder zie je maar..
ze vond hem helemaal geweldig!! en bij porsche vonden ze hem ook super!
http://taartvanrianne.webklik.nl/user_files/2010_05/131074/photos/3c8da9e3c33d2f25802445224e9ce083.jpg
http://taartvanrianne.webklik.nl/user_files/2010_05/131074/photos/0b46bfdb06b6ac8e1b247299e4f80762.jpg
http://taartvanrianne.webklik.nl/user_files/2010_05/131074/photos/7cde9f3ab1b8e4245f1625b2ff74097c.jpg

bedankt voor het kijken! tips zijn welkom..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

2

Re: porsche

WOW, geweldig!!!

3

prachtig gemaakt !!! :thumb:

4

:thumb:  Nogmaals super Rianne!! :Y

5

Heel erg leuk !! :thumb:

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

6

:thumb:   en weer dat prachtige goud, mij lukt het dus echt voor geen meter, het wordt alleen maar vlekkerig... geen idee wat ik mis doe  :nooo

pokergirl schreef:

:thumb:   en weer dat prachtige goud, mij lukt het dus echt voor geen meter, het wordt alleen maar vlekkerig... geen idee wat ik mis doe  :nooo

ik heb mijn marsepein geel gekleurd, daarna nog een klein beetje goud van americolor softgel erbij gedaan..
daarna heb ik wat americolor softgel gemengd met alcohol en daarmee geverfd..
met dusten ging het bij mij ook niet helemaal lekker....

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

8

riannebianca schreef:
pokergirl schreef:

ik heb mijn marsepein geel gekleurd, daarna nog een klein beetje goud van americolor softgel erbij gedaan..

ooh bedankt voor de tip! ik heb die americolor kleurtjes ook allemaal, vind ik veel fijner werken dan Wilton :) Ga ik binnenkort eens uitproberen!  :thumb:

9

Super! :thumb:
Deze zal mijn man leuk vinden,hij droomt ervan om ooit een porsche te hebben (zal wel een miniatuur autootje worden :lol: )

10

daan69 schreef:

Super! :thumb:
Deze zal mijn man leuk vinden,hij droomt ervan om ooit een porsche te hebben (zal wel een miniatuur autootje worden :lol: )

hihi, je kan hem natuurlijk ook een porsche taart geven!! heeft ie ook een porsche! ;)

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

11

pokergirl schreef:
riannebianca schreef:
pokergirl schreef:

ooh bedankt voor de tip! ik heb die americolor kleurtjes ook allemaal, vind ik veel fijner werken dan Wilton :) Ga ik binnenkort eens uitproberen!  :thumb:

ben benieuwd hoe je het vind werken... ik vond het super gaan!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk