1

Onderwerp: afwijkende maten, hoeveel biscuitmix

Hallo, Voor een bruidstaart ga ik ronde bakblikken gebruiken van 32,5 cm. en 37,5 cm doorsnede. Deze maten staan niet in de tabel, weet iemand welke maten ik hiervoor moet hanteren?
gr. Jose.

Taart maakt gelukkig!

Re: afwijkende maten, hoeveel biscuitmix

Wat heeft dat met een cricut te maken?

Je kunt de blikken even vullen met water en opmeten hoeveel erin gaat. Dan per halve liter 1 ei gebruiken.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Suikertaartjes-Suuz schreef:

vroeg ik me ook al af.

4

julia23 schreef:
Suikertaartjes-Suuz schreef:

vroeg ik me ook al af.

:Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Ja, sorry, ik had het onderwerp cricut al opgeschreven, toen ik me bedacht, dat ik op het verkeerde onderwerp zat. :o Verder gegaan en vergeten weg te halen. (zie :decoreren)
Ga ik doen met dat water, kun je dan ook vertellen hoeveel biscuitmix erbij moet?

Taart maakt gelukkig!

6

Als je links bij de tabellen kijkt, kun je dat zelf terugrekenen..............

7

In het blik van 37,5 cm. gaat 7 ltr. water, dus daar mketen dan 14 eieren in. Is dat niet erg veel?

Taart maakt gelukkig!

8

josev schreef:

In het blik van 37,5 cm. gaat 7 ltr. water, dus daar mketen dan 14 eieren in. Is dat niet erg veel?

Rond 35 gaan 12 eieren (624 gram) in volgens tabel van de webshop, dus zoveel is 14 dan niet.........

9

josev schreef:

Ja, sorry, ik had het onderwerp cricut al opgeschreven, toen ik me bedacht, dat ik op het verkeerde onderwerp zat. :o Verder gegaan en vergeten weg te halen. (zie :decoreren)

Als je er dan achter komt, kun je altijd even zelf je topic melden zodat we de titel de relevante tekst mee kunnen geven...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Bedankt voor 't veranderen , ik zag het pas toen jullie het zeiden!
Nou, ik ben er wel uit met de maten ik ga eerdaags maar eens een proeftaart bakken van 37,5 cm. Als die dan goed is, stop ik hem meteen maar in de vriezer, denk ik.
Ik gebruik dan ook voor t eerst een heating Core, ik hoop dat 't allemaal goed gaat. Enfin, ik heb nog 4 maanden om te oefenen!
Gr. Jose.

Taart maakt gelukkig!