126

Re: Joann cricut cake

annick67 schreef:
Kimh schreef:

Jeeeeeeeeeeeeeeeej... ik heb ook besteld.. zelfs hubbie werd enthousiast...

Ik heb besteld..
- de cricut met de 3 extra cartridges
- het hele disney cartridge pakket
- hello kitty cartridge
- 4 extra snijmatten

Stuiter stuiter

Wowwwwwwwwwww wat goed, ik durf het nog (steeds) niet aan.....  :o

Tnx Annick.... Ja... ik heb het maar gewoon gedaan... de actie duurt tot vandaag en ik neem maar eens een risico..
Helaas is mijn zakelijke rekening niet toereikend voor het bedrag maar ach.. dat verdienen we, hopelijk, wel weer terug...
Nu hard gaan werken om mijn PME's, workshops bij wendy en cricut terug te verdienen..

127

Re: Joann cricut cake

Ik heb mij rot gezocht op de site waar staat tot hoelang de actie duurt maar kan het niet vinden.
Waar zien jullie dat dan?

Groetjes Gerlinde

128

Re: Joann cricut cake

Ik zie het ook niet hoor Gerlinde..heb samen met iemand besteld, maar er gaat iets mis met betaling. Willen we morgen regelen..maar als dan die actie is afgelopen :S

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

129

Re: Joann cricut cake

Misschien is het een 'tijdelijke' aanbieding die een stuk(je) definitiever blijkt..... en anders komt er héus wel weer een ándere o zo voordelige aanbieding ergens.....  :lol:

130

Re: Joann cricut cake

Toen ik zondag op de site keek stond er dat de actie tot maandagavond 24.00 uur zou duren en gisteren stond er dat het verlengd was tot dins 24.00, vandaag staat er weer wat anders, misschien is het wel net als bij Vistaprint, daar houdt ook elke dag de actie op, maar komt er ook weer elke dag een nieuwe :+ Hoop  voor alle twijfelaars en vooral voor Judy dat de actie gewoon doorgaat.

Wel leuk zo'n grote groep nieuwe gebruikers strakjes, misschien kunnen we elkaar een beetje helpen met alle probleempjes, handigheidjes, en wat we al niet meer gaan tegenkomen.

131

Re: Joann cricut cake

Maar waar op de site staat dat dan?

Groetjes Gerlinde

132

Re: Joann cricut cake

Direct op de beginpagina, staat groot "Sale" maar dit ziet er wel wat minder als echte actie uit en nu ook zonder einddatum. Strakjes zijn het gewoon de nrmale prijzen die het hele jaar door gelden :D

133

Re: Joann cricut cake

el schreef:

Direct op de beginpagina, staat groot "Sale" maar dit ziet er wel wat minder als echte actie uit en nu ook zonder einddatum. Strakjes zijn het gewoon de nrmale prijzen die het hele jaar door gelden :D

Geeft niet, we hebben hem toch goedkoper dan allemaal.
Ik dacht dat ie tot 22 januari was maar misschien was dat wel bij Joann

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

134

Re: Joann cricut cake

Joepie..hij komt er aan! Spannund!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

135

Re: Joann cricut cake

Ik hoop dat die actie nog even loopt. Wil hem ook aanschaffen!  :Y

136

Re: Joann cricut cake

Nou hij staat op m'n deurmatje hoor :D  Ik vroeg nog even aan de bezorgers of er nu nog kosten bij kwamen, maar volgens hen niet. Waarop ik vroeg waarom ze dan gisteren hebben gebeld voor m'n btw nr, daar kreeg ik als antwoord op dat soms de verzender dat betaald :/  nou ben benieuwd, ik zie het wel.

137

Re: Joann cricut cake

Zitten er op de amerikaanse wel de goede stekker en stroomvoorziening omdat ze daar namelijk veel op 110 volt hebben.
want dan moet je een omvormer gebruiken

138

Re: Joann cricut cake

el schreef:

Nou hij staat op m'n deurmatje hoor :D  Ik vroeg nog even aan de bezorgers of er nu nog kosten bij kwamen, maar volgens hen niet. Waarop ik vroeg waarom ze dan gisteren hebben gebeld voor m'n btw nr, daar kreeg ik als antwoord op dat soms de verzender dat betaald :/  nou ben benieuwd, ik zie het wel.

dan heb jij ook mazzel! soms moet je de btw afrekenen als ze aan je deur staan...

veel plezier ermee en laat je nog weten wat jij het fijnste vindt werken?

N-Joy Cakes

139

Re: Joann cricut cake

Ronald1961 schreef:

Zitten er op de amerikaanse wel de goede stekker en stroomvoorziening omdat ze daar namelijk veel op 110 volt hebben.
want dan moet je een omvormer gebruiken

ik had geen omvormer nodig! gewoon de adaptor van mijn printer gebruikt voor stroom....

N-Joy Cakes

140

Re: Joann cricut cake

el schreef:

Nou hij staat op m'n deurmatje hoor :D  Ik vroeg nog even aan de bezorgers of er nu nog kosten bij kwamen, maar volgens hen niet. Waarop ik vroeg waarom ze dan gisteren hebben gebeld voor m'n btw nr, daar kreeg ik als antwoord op dat soms de verzender dat betaald :/  nou ben benieuwd, ik zie het wel.


het gebeurt weleens dat je een rekening achteraf krijgt voor de BTW en invoerrechten. Maar je kan als bedrijf zijnde dan toch je BTW afschrijven.

141

Re: Joann cricut cake

Hellen18 schreef:
el schreef:

Nou hij staat op m'n deurmatje hoor :D  Ik vroeg nog even aan de bezorgers of er nu nog kosten bij kwamen, maar volgens hen niet. Waarop ik vroeg waarom ze dan gisteren hebben gebeld voor m'n btw nr, daar kreeg ik als antwoord op dat soms de verzender dat betaald :/  nou ben benieuwd, ik zie het wel.


het gebeurt weleens dat je een rekening achteraf krijgt voor de BTW en invoerrechten. Maar je kan als bedrijf zijnde dan toch je BTW afschrijven.

Ja, daarom maak ik me er ook niet druk over hoor :D maar omdat er hier gevraagd werd hoe 't nou precies zit, was 't leuk geweest al ik het helemaal duidelijk had.

142

Re: Joann cricut cake

Bij mij is hij vandaag bezorgd...
Ik heb niet het geluk gehad dat ik geen invoerrechten moest betalen  :( .
Totaal kwam er nog 75 euro bij.. Maar goed, dan nog ben ik altijd veeeeel goedkoper uit :)

Ik heb de cricut met cartridge pakket, 3 extra snijmatten en 5 extra cartridges (waaronder Disney!!).
Ik was nu (met die 75 euro) in totaal 432 euro kwijt.
Vanavond lekker oefenen!!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

143

Re: Joann cricut cake

Liene schreef:

Bij mij is hij vandaag bezorgd...
Ik heb niet het geluk gehad dat ik geen invoerrechten moest betalen  :( .
Totaal kwam er nog 75 euro bij.. Maar goed, dan nog ben ik altijd veeeeel goedkoper uit :)

Ik heb de cricut met cartridge pakket, 3 extra snijmatten en 5 extra cartridges (waaronder Disney!!).
Ik was nu (met die 75 euro) in totaal 432 euro kwijt.
Vanavond lekker oefenen!!

heb je ook die disney bundel gekocht?
ik vind die zoooooooow gaaf!

N-Joy Cakes

144

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:

heb je ook die disney bundel gekocht?
ik vind die zoooooooow gaaf!

Heb je ook de Disney bundel gekocht?
Ik heb hem wel genomen.. en ook de hello kitty... ach ja.. als we het doen.. doen we het goed :-)

145

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:
NiQ schreef:

heb je ook die disney bundel gekocht?
ik vind die zoooooooow gaaf!

Heb je ook de Disney bundel gekocht?
Ik heb hem wel genomen.. en ook de hello kitty... ach ja.. als we het doen.. doen we het goed :-)

:Y  :Y  :Y
ook ik ben erg goed in geld uitgeven met een credit card  :lol:

N-Joy Cakes

146

Re: Joann cricut cake

En toch blijft het raar dat de een wel en de ander niet voor invoer/btw.
Het zou toch uniform moeten zijn?

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

147

Re: Joann cricut cake

ja ik vindt het ook erg vreemd!!!

de BTW lijkt mij dat iedereen dat nog af moet rekenen......

de invoerkosten is puur als je gecontroleerd wordt aan de douane denk ik....

N-Joy Cakes

148

Re: Joann cricut cake

Hetgeen ik aan de deur moest betalen was 19% btw, dit zit op electronica..Dusja, vind het ook vreemd: de één wel, de ander niet..Mja, niks meer aan te doen!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

149

Re: Joann cricut cake

Joehoe, mijn taartmaatje sms-t net dat ze 'm ook besteld heeft!!
Als het goed is staat-ie binnenkort gezusterlijk naast onze foodprinter in onze gezamenlijke ruimte!
Stuiterstuiter!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

150

Re: Joann cricut cake

ik was ff op de site aan het neuzen... ik heb al een cricut en SCA..maar ik zag dat de cartridge bundels duurder zijn dan dat je alle cartridges los zou kopen... meestal is dat toch andersom....
mischien dat ik er een paar bestel..heb een amerikaanse credit card en dan gaat het rechtstreeks van onze rekening in amerika...is mischien nog voordeliger dan in euries.... ff rekenen.... :D

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com