401

Re: Joann cricut cake

annick67 schreef:

Dank je wel (ik ben ook zo makkelijk ;))!!!

Ik twijfel nog even verder. Er kómt een punt dat ik hem ter plekke bestel...... moet me altijd mentaal 'instellen' op zo'n uitgave....  :+

Gewoon bestellen!!! Het is leuk om te gebruiken. Nou ja niet altijd natuurlijk  :s

402

Re: Joann cricut cake

Ja ik zeg ook gewoon bestellen. het voelt zo lekker als je op de confirm button gedrukt hebt ::D

Re: Joann cricut cake

hihihi, ik heb hem ook besteld!!!!  Bij cricutmachine.com.  Dinsdag besteld en vandaag stonden ze al op mijn stoep om hem af te geven, maar ja ik was niet thuis.  Gelukkig brengen ze hem morgen even langs mijn werk.  Ben alleen eens benieuwd naar de extra kosten.
Maar ach, hij gaat zooooo mooi staan op mijn aanrecht he.  Naast de Kitchenaid.  Jeuj en dan op zoek naar een adapter om hem te kunnen proberen. :-)

Re: Joann cricut cake

Ik heb hem!!!! ze hebben hem net komen afleveren.  Nu moet ik natuurlijk nog wachten om hem uit te proberen, want ben nog aan het werk.   Nu dus terug proberen te concentreren op mijn dagtaak.  :(

405

Re: Joann cricut cake

Lieveheersbeestje schreef:

Ik heb hem!!!! ze hebben hem net komen afleveren.  Nu moet ik natuurlijk nog wachten om hem uit te proberen, want ben nog aan het werk.   Nu dus terug proberen te concentreren op mijn dagtaak.  :(

haha ik weet precies wat je bedoelt! ik zat gister ook zo snel mogelijk mijn werk af te maken, maar ja dat ging helaas niet lukken :(. Maar ik heb er net even mee mogen spelen en het was geweldig :D! Veel plezier dit weekend nog

Re: Joann cricut cake

Ik heb hem daarnet toch al eens even uitgepakt, een adapter gezocht (die van mijn batterijoplader doet het perfect) en hem al eens heeeeeel eventjes aangezet.  Maar helaas, heb net bericht gekregen dat de mevrouw waar ik geboortecupcakes voor moest maken (tegen 3 mei) al aan het bevallen is, dus hij is braaf terug in de doos gemoeten en nu hop concentreren en aan het werk.  :D
Maar zondag ga ik hem uit proberen.  Nog 2 daagjes geduld.

407

Re: Joann cricut cake

ben aan het rond kijken ga nu echt een criut bestellen!

maar nu zie ik als je op de afbeeldingen van de cartrit kijkt dat er met kleueren gewerkt word... kan je ook met dat ding kleuren omdat er ook inkt voor te krijgen is?? of plak je verschillende kleueren op elkaar na het snijden?/

408

Re: Joann cricut cake

peet78 schreef:

ben aan het rond kijken ga nu echt een criut bestellen!

maar nu zie ik als je op de afbeeldingen van de cartrit kijkt dat er met kleueren gewerkt word... kan je ook met dat ding kleuren omdat er ook inkt voor te krijgen is?? of plak je verschillende kleueren op elkaar na het snijden?/

De cricut cake werkt niet met inkt! Dat is de cricut voor papier die is er wel met inkt. De verschillende plaatjes die je ziet met kleur zijn gewoon vanuit verschillende kleuren gesneden en daarna als een soort puzzelplaatje geplakt.

groetjes

409

Re: Joann cricut cake

aha super dank je.

410

Re: Joann cricut cake

http://www.cricutmachine.com/product_in … cts_id=144

is deze grote mat ook handig??

als het goed is bestel ik hem deze week. en ben helemaal hyper mag hem waarschijnlijk mee laten sturen met bestellingen die het bedrijf van mijn zus uit amerika besteld. dan laat ik hem naar dat bedrijf sturen en daar zetten ze hem op de pallet, en dan word hij met de boot (dus duurt even) naar nederland verstuurd, dus geen verzendkosten en geen invoerkosten :D  :D  :D  :thumb:  :thumb:

bzou toch super zijn als dit lukt (bestel dus even wat extra cartri

411

Re: Joann cricut cake

Die grote mat is wel handig maar dan wel de cake versie. De link die geeft is een mat voor de gewone Cricut en dus niet geschikt voor voedsel.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

412

Re: Joann cricut cake

oke dank je.

maakt het bij de cartridges dan ook uit? of passen die op allebei de achines?  ga vanavond bestellen en wil niet de verkeerde bestellen!!

en welke zijn erg leuk?

bedankt alvast

413

Re: Joann cricut cake

Bij cartridges maakt het niets uit. Die passen allemaal op alle machines die er zijn.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

414

Re: Joann cricut cake

ik heb hem gekocht :Y  :Y  :Y  :D

duurt even voor ik hem heb hij maakt eerst een boottochtje ;)

415

Re: Joann cricut cake

weet iemand hoe dat programma heet waarmee je kan snijden... dus niet scal maar die andere

416

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:

weet iemand hoe dat programma heet waarmee je kan snijden... dus niet scal maar die andere

Make the Cut? :think:

417

Re: Joann cricut cake

Hey dames, ik heb ook vandaag mijn cricut binnen gekregen, ik ken iemand in amerika die ze goedkoop voor me heeft besteld, dus ik ben helemaal happy.

En makkelijk, je kunt gewoon een euroadapter erop aansluiten, dus hij deed het binnen 5 minuten.

Nu nog even oefenen.

Wat zijn jullie meningen qua het beste te gebruiken om  uit te snijden? kant en klare sheets of hoe doen jullie dit, daar ben ik wel benieuwd naar.

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

418

Re: Joann cricut cake

gewoon met mmf of marsepijn even  in de vriezer en gaan met die banaan

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

419

Re: Joann cricut cake

ik heb er eentje gekocht via ebay inclusief
* Cake Basics Cartridge
* 1 (12 in x 12 in) food-safe cutting mat
* 1 stainless steel cutting blade
* 1 power adapter
* 1 cartridge skirt
* 1 silicone keypad cover
* 1 cartridge port cover
* 1 stainless steel blade basket
* 1 cleaning brush
* User manuals and guides
ik moest betalen $ 68,52 dus (€ 50,25) en verzendkosten $104,99 (€ 76,99)
ik stond er zelf versteld van dat ik hem voor dat bedrag kreeg had voor de gein geboden eigenlijk :D .
maar weet iemand wat ik daar nog over heen moet betalen. in elk geval 19  % BTW maar weet iemand ook wat de douana kosten zijn... hoeveel procent.

nog even 2 laatste vraagje2, heeft iemand een link of zo waar ik SCAL kan downloaden... ik kan het nergens vinden namelijk(of ik zoek niet op het juiste plekkie  :P ).

waar kan ik het goedkoopst cartridges halen.
kan niet wachten tot ik hem krijg zeg... hij is verzonden maar tis nog te vroeg om te kijken waar hij op het moment is want hij herkent de bar code nog niet hahaha

420

Re: Joann cricut cake

Hoi,

Gefeliciteerd met je aankoop en wat een koningsprijs zeg! Ze gaan bij de douane berekenen wat je extra moet betalen en dat is tot nu toe bij iedereen verschillend geweest. Ik moest geloof ik iets van 70e betalen maar er zijn er die minder of veel meer hebben betaald.

Scal kan je downloaden bij craftedge.com niet de nieuwste versie downloaden want die kan niet op de cricutcake! Ik heb versie 2.0 en die is prima!
Waar je goedkoop cartridges in nederland kan kopen geen idee. ik heb die op cricutmachine besteld daar heb ik ook mijn cricut vandaan.
Ik hoop voor je dat hij zo snel mogelijk komt en dat je er veel uit kan halen!

groetjes

421

Re: Joann cricut cake

DeWilde schreef:

nog even 2 laatste vraagje2, heeft iemand een link of zo waar ik SCAL kan downloaden... ik kan het nergens vinden namelijk(of ik zoek niet op het juiste plekkie  :P ).

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=154998

422

Re: Joann cricut cake

dank jullie wel voor het snelle antwoord  :)
ik heb hem gelijk gedownload. ik ga zo gelijk ff kijken op de site en krijg al helemaal kriebels in mijn buik hahaha. nu maar hopen dat ik niet te veel hoef te betalen maar volgens de mensen van ebay zetten ze buiten op de verpakking het aankoopbedrag en word daar naar gekeken (dat is niet zo veel dus dat zou geweldig zijn hahaha)
zodra ik hem heb laat ik het jullie weten :Y

423

Re: Joann cricut cake

hmmmm... de status staat nu al 24 uur op :s ,
Status: Electronic shipping info received
Het vliegtuig in met dat ding zou ik zo zeggen hahaha :lol:  :Y

424

Re: Joann cricut cake

DeWilde schreef:

hmmmm... de status staat nu al 24 uur op :s ,
Status: Electronic shipping info received
Het vliegtuig in met dat ding zou ik zo zeggen hahaha :lol:  :Y

Kan wel een paar dagen duren hoor. Heb ik ook wel eens gehad dat de status was, dat het daar nog op het postkantoor lag maar ik het al ontvangen had.  :s

425

Re: Joann cricut cake

dan wacht ik nog geduldig( niet echt trouwens hahaha) af. hoop hem wel volgende week te krijgen :)