351 Laatst bewerkt door Kimh (03-02-2011 14:25)

Re: Joann cricut cake

dankjewel.. echt lief van je... valt wel effe een "last" van me af...

Maarre.. hier is tie dan :

http://i53.tinypic.com/2lazo0.jpg

352

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:

dankjewel.. echt lief van je... valt wel effe een "last" van me af...

Maarre.. hier is tie dan :

http://i53.tinypic.com/2lazo0.jpg

Jeetje meid, jij hebt heel wat om uit te proberen.
Leuk hoor, veel plezier ermee.

Ik zie dat je in Rijswijk woont, ik zou zeggen ga naar Lentz en trakteer jezelf op die heerlijke truffels die ze daar hebben.
Die neemt mijn man af en toe voor mij mee en vinden mijn dochter ik zooooooooooooo lekker.

Groetjes Gerlinde

353

Re: Joann cricut cake

Gerlinde schreef:

Ik zie dat je in Rijswijk woont, ik zou zeggen ga naar Lentz en trakteer jezelf op die heerlijke truffels die ze daar hebben.
Die neemt mijn man af en toe voor mij mee en vinden mijn dochter ik zooooooooooooo lekker.

Lijkt me niet goed voor de lijn... wel lekker :-)
Helaas heb ik vanavond een bruidsproeverij staan, morgen een taartbestelling.. zaterdag PME cursus waarvoor mijn huiswerk nog af moet, zaterdagavond een vrijgezellenfeestje van mijn beste vriendin waarvoor ik ook nog een taart moet maken en zondag een kinderfeestje.. weinig tijd dus helaas..
Maar ik ga volgende week gewoon tijd maken.. :-)
Nu er nog even naar kijken..

354 Laatst bewerkt door Gerlinde (03-02-2011 14:51)

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:
Gerlinde schreef:

Ik zie dat je in Rijswijk woont, ik zou zeggen ga naar Lentz en trakteer jezelf op die heerlijke truffels die ze daar hebben.
Die neemt mijn man af en toe voor mij mee en vinden mijn dochter ik zooooooooooooo lekker.

Lijkt me niet goed voor de lijn... wel lekker :-)
Helaas heb ik vanavond een bruidsproeverij staan, morgen een taartbestelling.. zaterdag PME cursus waarvoor mijn huiswerk nog af moet, zaterdagavond een vrijgezellenfeestje van mijn beste vriendin waarvoor ik ook nog een taart moet maken en zondag een kinderfeestje.. weinig tijd dus helaas..
Maar ik ga volgende week gewoon tijd maken.. :-)
Nu er nog even naar kijken..

Het is voor ons ook helemaal niet goed voor de lijn.
Daarom ben ik blij dat ze niet hier in het dorp zitten maar in Rijswijk.
Dan kan ik niet zomaar een doosje halen  :lol:

Groetjes Gerlinde

355

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:

dankjewel.. echt lief van je... valt wel effe een "last" van me af...

Maarre.. hier is tie dan :

http://i53.tinypic.com/2lazo0.jpg

:thumb: Super dat ie er eindelijk is!
Mag ik nieuwsgierig zijn en vragen wat jij nog aan btw moest bijbetalen?!

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

356

Re: Joann cricut cake

Verootjuh schreef:
Kimh schreef:

dankjewel.. echt lief van je... valt wel effe een "last" van me af...

Maarre.. hier is tie dan :

http://i53.tinypic.com/2lazo0.jpg

:thumb: Super dat ie er eindelijk is!
Mag ik nieuwsgierig zijn en vragen wat jij nog aan btw moest bijbetalen?!

Dat mag.. ik stuur je pm

357

Re: Joann cricut cake

Meid, gefeliciteerd en nu nog tijd

358

Re: Joann cricut cake

Veel plezier Kim , het is je gegund :)

359

Re: Joann cricut cake

Van harte hoor :Y

Het duurt effe maar dan heb je ook wat!  :lol:

360

Re: Joann cricut cake

Ouassima23 schreef:

dames, ik zie hier dat er steeds verschillende bedragen worden betaald bij dhl. Hoe komt dat? Is dat omdat jullie veel hebben besteld? Waar ligt het aan? Ik heb het pakket van 150 euro en 1 catridge

ik denk het gewicht van de zending.....

361

Re: Joann cricut cake

DHL vertelde mij dat het "gewoon" natte vinger werk is...  :s

Dat was mijn vraag omdat kennisje een duurdere order had dan ik, en ik moest meer betalen aan DHL betalen...  :s

362

Re: Joann cricut cake

ik wil deze ook en zag dat er vandaag nogeens 10% extra korting geld!

hmmmmmmm :rolleyes:

363

Re: Joann cricut cake

ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m
ik wil m

Maar ik durf niet :o

364

Re: Joann cricut cake

:rolleyes:

365

Re: Joann cricut cake

hallo allemaal ,

ik heb een vraagje als ik cricut cake  koop kan je hem dan updaten met van alles en nogwat ??
of zit dat anders en als ik hem allen voor fondant gebruik kan ik dan niet gewoon de normale cricut kopen ???

m.v.g
martijn

366

Re: Joann cricut cake

Is soms het hele assortiment aangepast bij joanna en circutcake.

Zo zijn de cartridges 37 euro.
Er zijn geen bundels van cardridges
En er zijn geen disney en kitty cardridges

Jammer :nooo  :think:

367

Re: Joann cricut cake

het is cricutmachine.com  :shh:

N-Joy Cakes

368

Re: Joann cricut cake

Hallo allemaal,

Ik ben niet zo lang op de forum en ben ook pas 2 mnd bezig met taarten te maken, heb al 2 workshops gevolgd en ben zo enthousiast ook over de Cricut en heb al jullie berichtjes gelezen over de topic, jejejejejjeje......Ik ben nu zo blij dat ik groenlicht hier thuis heb gekregen om hem voor mijn verjaardag te bestellen

Ik ben dus mijn Cricut cake aan het bestellen bij Joaan en zie niet veel cardrigde, zelfs die van Martha zijn niet meer te verkrijgen, frostiblad en  de mesjes zijn uitverkocht.....is dit pech hebben???

ik wil vragen aan degenen die de Cruitcake hebben aangeschaft om tips wat ik als eerst kan aanschaffen..... Ik heb dus nu;

-Cricutcake
-Cardridge Hollidays
-Cricut mat
-Elegantcakes
-Birthdaycakes

Is dit als basis genoeg of kan beter wachten om uitgebreider te bestellen??  en hebben jullie ervaring met de Cricut Gypsy????

Dankjewel,
Groetjes

369

Re: Joann cricut cake

Je kan elke cardridge in de cake gebruiken die je ook in de papier cricut zou gebruiken maar heel eerlijk ik zou er het geld niet aan uitgeven want je hebt via internet ook programma's (SCAL of MTC) warmee je alle letters die je maar kan vinden en alle afbeldingen die je op internet kan vinden kan bewerken zodat je ze met je cricut kan snijden. En die programma's kosten maar iets van 40 Euro en je kan dus veel meer dan de cardridges.

Ook de Gypsy zou ik niet doen. Veel geld en je hebt meer aan SCAL of Make The Cut! Even googlen en je kan ook Youtube films hierover vinden.

Hoop je hebt hier iets aan.

370

Re: Joann cricut cake

Hallo Julia23,

Heel erg bedankt dat je zo snel reageert......Ik ga het nu dus bestellen en heb veel aan jouw advies, ga zeker me verder verdiepen op youtube over die SCAL, heb nog niet eerder van gehoord maar zo was het ook voordat ik van de taarten had geweten ..... Nou, ben heel blij vindt het wel reuze spannend en een heel avontuur , jejjeejje.........MUCHAS GRACIAS!!!!!!!

371

Re: Joann cricut cake

Jeetje,

Ben ik nu aan bestellen en kan ik niet door gaan ivm geen Belgie ingetikt kan worden.....Can someone help me???....Heb ergens op de forum gelezen  maar kan niet nu 1, 2, 3 vinden

372

Re: Joann cricut cake

OK nu zijn er 3 berichtjes van mij maar kan niet laten....
IK BEN ZO BLIJ, HEB HEM BESTELD en wel via de Cricutmachine.com.....na 3x mislukking bad ik aan mijn Engeltjes en vouala....Mijn ventje was wel bezorg om zijn creditcard, jejjjejje.... Er staat iets van 5 werkdagen levertijd.....as maandag ben ik wel jarig, dus nog een taart maken zonder de Cricutcake.....
wat fijn om hier zo mijn hart te kunnen luchten met mensen die dezelfde genot ervaren,

Groetjes

373

Re: Joann cricut cake

Veel voorvreugde op de machine. Het is echt super leuk om ermee te werken!

374

Re: Joann cricut cake

Ik heb besloten dat ik hem ga verkopen, hij staat nu in de kast en daar blijft ie ook ben ik bang :s .
Kan er niet mee overweg en merk dat ik niet eens meer de moeite doe om hem erbij te pakken.
Vind het gewoon makkelijker om het met de hand te doen.
Dus mocht iemand interesse hebben.
Heb hem met de 4 carthriges erbij en nog een extra set mesjes, alleen de snijmat is al een aantal maal gebruikt dat zie je natuurlijk wel nu.
Stuur maar een mailtje mocht je interesse hebben.

375

Re: Joann cricut cake

Dat is wel heel jammer cressy,
bij mij heeft het ook even geduurd hoor...maar nu ik 'm door heb gebruik ik 'm heel vaak :)
Deze week 2x een logotaart moeten maken met een onmogelijk logo, ik heb ze via scal met mijn cricutcake perfect kunnen uitsnijden.

Is er niemand bij je in de buurt met wie je een middagje kunt frobelen?

groetjes dorien

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl