326

Re: Joann cricut cake

dames ik kan de disney cart. niet vinden op de site van circut....com

Kijk ik niet goed?

Yvonne

327

Re: Joann cricut cake

FiFi78 schreef:
Verootjuh schreef:

Dochter laat 'm wel ff zien  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AQ6TQQQK-1.jpg

jeetje das een groot pakket? wat heb je hier nu uiteindelijk voorbetaald? als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?

Tuurlijk mag je dat vragen :)
Ik was voor het hele pakket 418 euro kwijt incl verzendkosten + 83 euro btw = totaal 501 euro
En dan heb ik dus het apparaat (met basiscartridge), 2x2 extra lange snijmatten en 11 extra cartridges.

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

328

Re: Joann cricut cake

't Gateauke schreef:

dames ik kan de disney cart. niet vinden op de site van circut....com

Kijk ik niet goed?

Yvonne

Welke van Disney zoek je?!
Ze hebben van de Disney prinsessen, Disney classics, Mickey Mouse, Winnie the Pooh, Hanna Montana, Cars, Tinkerbell en Toy Story.

Op pagina 3 en 4 bij de cartridges  :thumb:

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

329

Re: Joann cricut cake

iemand al de disney cardridge uit geprobeerd ben erg benieuwd hoe die eruit komen te zien.

330

Re: Joann cricut cake

dank je . Ik ga kijken.

Yvonne

331

Re: Joann cricut cake

ja ik ben ook wel benieuwd naar de disney cartridges..
Heb ze zelf ook besteld..

Maar helaas ben ik nog steeds aan her wachten op de boot... *zucht*

332

Re: Joann cricut cake

ik heb hem besteld. Spannend.

Yvonne

333

Re: Joann cricut cake

ik heb een vraag
Wie heeft het programma scal al gedownload en uitgeprobeerd.
Is het niet zo als je alls je de plaatjes van de computer kunt halen dat dan de cartridges overbodig zijn?
En hoe moet je dat programma dan downloaden?

Yvonne

334

Re: Joann cricut cake

Ik heb scal en inmiddels ook een klein beetje uit kunnen proberen. Of de cartridges dan overbodig zijn....ehmmm nou dat denk ik toch ook weer niet, sommige misschien wel maar op de cartridges staan  ook afbeeldingen die op het net niet of heel moeilijk te vinden zijn, zoals die van Martha Stewart bijvoorbeeld, denk dat het lastig is om deze te vinden.  Maar met scal is er zoveel mogelijk dat je zonder cartridges wel mega veel afbeeldingen kunt uitsnijden. Als je even op scrappingtable.com kijkt dan kun je daar een gratis demo downloaden en kun je  kijken of je het wat vindt. Ik heb het daar uiteindelijk ook gekocht, maar via een speciaal programma (ander topic) is het geloof ik ook gratis te downloaden. 

groetjes el

335 Laatst bewerkt door el (30-01-2011 23:17)

Re: Joann cricut cake

Sorry , één keertje was genoeg!

336

Re: Joann cricut cake

Ik heb een héél klein beetje ge-experimenteerd, maar heb het zo druk gehad met bestellingen dat ik helaas niet ertoe gekomen ben om écht goed te proberen..maar ik ben nog steeds dolgelukkig hoor :)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

337

Re: Joann cricut cake

Verootjuh schreef:
FiFi78 schreef:
Verootjuh schreef:

Dochter laat 'm wel ff zien  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AQ6TQQQK-1.jpg

jeetje das een groot pakket? wat heb je hier nu uiteindelijk voorbetaald? als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?

Tuurlijk mag je dat vragen :)
Ik was voor het hele pakket 418 euro kwijt incl verzendkosten + 83 euro btw = totaal 501 euro
En dan heb ik dus het apparaat (met basiscartridge), 2x2 extra lange snijmatten en 11 extra cartridges.

zo dat is nogal een verschil zeg!

Ik ga nog ff verder neuzen, ik wil m eerst eens live bezig zien ;) voor ik ga kopen ;)

Geniet van elke dag!!!!

338

Re: Joann cricut cake

Hier gaat het steeds beter met de ciruct cake.
Krijg er steeds mooiere figuren uit, tis wel even oefenen maar dan heb je ook wat hoor.
Ben er echt dolgelukkig mee :D

339

Re: Joann cricut cake

Mag ik nog een keer het topic vervuilen door te zeggen dat mijn cricut er nog steeds niet is... ik word er nu wel verdrietig van hoor  :(

340

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:

Mag ik nog een keer het topic vervuilen door te zeggen dat mijn cricut er nog steeds niet is... ik word er nu wel verdrietig van hoor  :(

Ach dat vind ik wel heel naar voor je hoor.
Ik kan mij voorstellen dat je er flink van baalt.

Groetjes Gerlinde

341

Re: Joann cricut cake

@Kimh Van mij mag dat hoor, begrijp het zo goed, zoiets koop je niet dagelijks en dan wil je het ook zo snel mogelijk hebben. En al helemaal vervelend als ieder ander het dan wel snel krijgt en je daar dan van alles over hoort. Ik zou ook balen, maar ja je kunt weinig anders dan hopelijk nog maar heel eventjes! geduld hebben. Misschien nu heel hard in het voren werken zodat je, als je 'm hebt,  er lekker veel tijd voor is.


groetjes el

342 Laatst bewerkt door Kimh (01-02-2011 23:14)

Re: Joann cricut cake

Nou meiden... dan ga ik jullie het volgende vertellen.. morgen gaat er een zaak naar mijn rechtsbijstand.. ik ben er zoooo helemaal klaar mee...

ik zal jullie het hele verhaal besparen maar kort komt het erop neer dat het dus allang in Nederland ligt..

Alleen ligt het fucking al 8 dagen bij de douane.. wat blijkt... ze gaan er 30 werkdagen over doen om het vrij te geven... 30 werkdagen.. dat houdt in dat ik rond 10 maart mijn pakket heb.. (als ik geluk heb)
Het bedrijf uit amerika heeft het andere verzonden waardoor die van mij bij tnt douane ligt.. en ja hoor.. die doen er dus minimaal 30 werkdagen over...
Ook terwijl ik heb betaald voor service die maar maximaal 10 werkdagen mag duren..

Meiden.. ik ben er zooooo klaar mee.. ik ben al 2 dagen aan het bellen met TNT en het enige wat zij zeggen is dat ze niets weten.. met alle respect hoor maar die 500 euro zijn inmiddels al wel betaald en van mijn rekening af..

Ik ben echt zoooo booos.. ik kook echt van woede en echt schot zit er ook niet in de zaak..

343 Laatst bewerkt door el (01-02-2011 23:20)

Re: Joann cricut cake

Jeetje Kim wat een belachelijke situatie! Ik zou ook helemaal over de z*** gaan hoor. Heb helaas geen advies voor je maar hoop dat je rechtsbijstand je goed gaat helpen en voor een snelle oplossing kan zorgen!

344

Re: Joann cricut cake

Nou goed.. er is wat schot in de zaak.. lijkt het..
Ik heb dinsdagavond heel lang met Amerika aan de lijn gezeten.. op advies daarvan naar USPS (mail bedrijf) gebeld en aangegeven dat het al te lang duurde..

Zij raadde mij aan dat ik een onderzoek zou laten instarten en dat kon alleen de verzender doen..
Dus weer gelijk gebeld naar usa.. geen gehoor... mail gestuurd en kreeg gelukkig nog voor 18.00 uur (amerikaanse tijd) dat ze dat gelijk gingen doen..

Toen ik gister in mijn pauze naar TNT belde kreeg ik een dame aan de lijn... Ik verteld over de procedure die ik was gestart.. nou mevrouw... daar konden ze helemaal niets mee... ik moest toch echt wachten..
Maar ze zou wel even voor me kijken..

Komt ze terug.. is het ineens gisteren vrij gegeven door de douane.. vreemd genoeg..
een dag nadat ik een procedure start (die volgens de dame in kwestie niets uitmaakte) is mijn pakket vrijgegeven... vreemde situatie..

afijn.. hij is nu onderweg van schiphol naar het distributiecentrum... hij dus iig onderweg.. het zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt... *zucht*... en nu uitkijken naar het TNT busje... :-)

345

Re: Joann cricut cake

hehe het gaat komen Kim

346

Re: Joann cricut cake

zou het dan toch"?

347

Re: Joann cricut cake

Nou Kim, wat een verhaal. GTST is er niets bij  ;) !
Ik hoop echt voor je dat je van 't weekend aan het fröbelen kan!!

348

Re: Joann cricut cake

Het komt goed Kim, let maar op.

Groetjes Gerlinde

349

Re: Joann cricut cake

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy....

De postbode is een klein halfuur geleden geweest... woei....
Ik hebbum... o.. ben zo blij.... nu heb ik alleen geen tijd om uit te proberen maar ach.. hij is er iig.. :-)

Ga zo effe foto maken... woei!!

350

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy....

De postbode is een klein halfuur geleden geweest... woei....
Ik hebbum... o.. ben zo blij.... nu heb ik alleen geen tijd om uit te proberen maar ach.. hij is er iig.. :-)

Ga zo effe foto maken... woei!!

Eindelijk, ik ben blij voor je meid.
Zodra je tijd heb lekker uitproberen, ben benieuwd wat je ervan vind.

Groetjes Gerlinde