Re: Joann cricut cake
die van mij stond vanavond om 21.00 ook in parijs frankrijk.
Nou denk dat ie dan ondertussen wel in eindhoven is aangekomen en ga er vanuit dat ik hem morgen aangeboden krijg.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Joann cricut cake
Pagina's Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
die van mij stond vanavond om 21.00 ook in parijs frankrijk.
Nou denk dat ie dan ondertussen wel in eindhoven is aangekomen en ga er vanuit dat ik hem morgen aangeboden krijg.
cressy schreef:Ik kan die van mij volgen via dhl.nl
Hij is vanochtend vertrokken vanuit ohio, dus ga er vanuit dat ie vandaag in eindhoven aankomt want dat is de eindbestemming.
Ik heb ook 5,25 extra betaald zodat het pakketje verzekerd zou zijn.Hij ging vanuit utah waar het bedrijf zit naar dhl daar en van daaruit naar ohio en vandaar uit naar nederland.
Dus gewoon per vliegtuig.
Dus kim ik weet niet bij welke site jij hem besteld hebt? maar heb je daar geen tracking code bij gekregen, want dan kan je precies zien waar het pakketje zich bevind en hoe hij verstuurd wordt.
Succes ermee in ieder gevalJa... die code heb ik gehad.. er staat:
International Dispatch, January 22, 2011, 9:00 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)Ik heb het volgende betaald:
United States Postal Service: 93.89EUR
Shipping Insurance: 8.25EURBizar toch?
San francisco????????????????
Die van mij komt vanuit west-valley utah, en ging naar cincinnati ohio?
toch andere site???
ja daar heb ik die van mij ook besteld raar???
ik zei jullie toch dat er met die van mij iets raars is...
die van mij gaat vanuit parijs naar brussel daar is ie nu ingeklaard door de douane, nu gaat ie volgens mij eerst naar eindoven terwijl brussel niet eens zo ver van mij vandaan is, gaat ie eerst weer de andere kant op.
Maar goed hij is volgens mij nu wel in nederland.
En ja kim echt vreemd allemaal, dat bedrijf zit volgens mij toch echt in utah? die van jou is idd de andere kant op gegaan, naar de kust, erg vreemd allemaal.
Nou, die van mij is sinds maandag in nederland maar ik heb hem nog niet......
DHL zou het gisteren hebben gebracht, heb de hele dag gewacht, om 18.30 was ie er nog niet....
Gebeld met DHL, Tja, de chauffeur had "het niet gered" gisteren!!!
Nu heb ik gevraagd om het vandaag op mijn werk te brengen. In Amsterdam, hoop dat dit nu eindelijk goed gaat.
Duim maar......
hij is bij mij afgeleverd bij de koerier voor aflevering dus dan mag ik er toch wel vanuit gaan dat ie vandaag geleverd wordt????
JOEPIE!! Ik heb hem ook, half twaalf binnen..12:50 getest en hij is geweldig! Duurde overigens wat langer want ik heb 2 koters hier rondlopen..maar ik ben er blij mee!!!! Ik raad iedereen aan die hem aanschaft om een youtube filmpje te zoeken om te kijken hoe het werkt. Ik had geen handleiding nodig..Snapte het gelijk...ik blij!!
JOEPIE!! Ik heb hem ook, half twaalf binnen..12:50 getest en hij is geweldig! Duurde overigens wat langer want ik heb 2 koters hier rondlopen..maar ik ben er blij mee!!!! Ik raad iedereen aan die hem aanschaft om een youtube filmpje te zoeken om te kijken hoe het werkt. Ik had geen handleiding nodig..Snapte het gelijk...ik blij!!
En wanneer had jij hem besteld??
Vorige week woensdag geloog ik, hij was maandag al aangeboden in Venray (heb met Meike21 besteld) en gisteren heeft zij hem op de post gedaan..
die van mij is net binnen gekomen!! moest nog 55 euro btw betalen maar ja dat vorder ik gewoon weer terug bij de belasting.
Heb hem aangezet en hij doet het, ik stuiter de hele kamer door whahahah.
Vanavond ga ik hem uitproberen want heb nu 2 draken rondlopen en straks komen de andere 2 draken thuis.
waarom moest jij 55 euro betalen. Wat had je allemaal besteld. Ik heb alleen het basispakket van 150 euro en 1 catridge en k moest 64 euro betalen aan btw kosten. He met de douane gebeld en die zeggen dat het niet klopt. Dhl weet er niets van
Ik heb net met DHL gebeld, de mijne was vanmorgen aangeboden, maar ik was er niet
Nu komen ze morgen en ik mag nog even 90,90 aftikken
Heb je de cartridges nog voor me besteld?
Hoeveel krijg je van me?
Zal je net zien.. heb ik straks cartridges en geen cricut..
Sorry, maar dat was me niet meer gelukt.
Ik had me verrekend, daardoor te weinig geld overgemaakt naar mijn paypal om het allemaal te betalen en ik wilde niet nog een paar dagen wachten (op meer geld) voordat ik kon gaan bestellen.
waarom moest jij 55 euro betalen. Wat had je allemaal besteld. Ik heb alleen het basispakket van 150 euro en 1 catridge en k moest 64 euro betalen aan btw kosten. He met de douane gebeld en die zeggen dat het niet klopt. Dhl weet er niets van
Ik heb net met DHL gebeld, de mijne was vanmorgen aangeboden, maar ik was er niet
![]()
Nu komen ze morgen en ik mag nog even 90,90 aftikken
Zie je wel mensen... ik heb straks de cartridges eerder dan de cricut *baalt*
Ik moest alleen de btw afrekenen.
Mijn pakket was die van 191 euro.
Als je meer moet betalen dan zit daar waarschijnlijk de invoerkosten bij, en is ie dus bij de douane gecontroleerd en die van mij dan niet.
zit net nog even mijn kwitantie na te lezen van dhl en ik moest idd alleen btw betalen daar staat een bedrag van 55,67 bij en bij het stukje invoerrechten staat 0 euro en ook bij overige staat 0 euro.
Dus voor mij alleen btw
nou ik heb ook alleen maar btw betaald. hbe gebeld met de douane die zeggen me dat ik iets in de 40 euro moet betalen en 64 euro te veel is. ik moest van hun dhl bellen en die zeggen mij weer bel de douane maar. je betaalt 19 procent over de waarde van de product. Nou dat is mij echt geen 64 euro.. behalve dat ben ik super blij dat k hem eindelijk heb
ik had uitgerekend dat ik als ik kijk naar mijn produkt + verzendkosten dan zou de btw op 51 euro uitkomen, nou dan heb ik 5 euro meer moeten betalen dan dat ik ingecalculeerd had.
Ik had er in ieder geval rekening mee gehouden en wist dat dit kon dus voor mij in ieder geval geen verassing en ben nog steeds veel goedkoper uit dan dat ik in nederland zou zijn geweest.
Nou, die van mij is sinds maandag in nederland maar ik heb hem nog niet......
![]()
DHL zou het gisteren hebben gebracht, heb de hele dag gewacht, om 18.30 was ie er nog niet....
Gebeld met DHL, Tja, de chauffeur had "het niet gered" gisteren!!!![]()
Nu heb ik gevraagd om het vandaag op mijn werk te brengen. In Amsterdam, hoop dat dit nu eindelijk goed gaat.
Duim maar......
Nou, natuurlijk een half uur voordat ik moest vertrekken bij mijn werk was ie er dan eindelijk! Yippie, moest 54.30 betalen aan BTW. Mijn bestellen was 225 euro (alleen de cc en dan verzendkosten 68 euro).
Heb hem thuis gelijk geprobeerd, super, alleen heb ik ook het probleem dat de mes in de mat snijdt, komt dit door de druk (te hoog?), hoe dik/dun snijden jullie je materiaal uit?
Gr
Jennifer
Jennifer Lo schreef:Nou, die van mij is sinds maandag in nederland maar ik heb hem nog niet......
![]()
Gebeld met DHL, Tja, de chauffeur had "het niet gered" gisteren!!!![]()
Duim maar......Nou, natuurlijk een half uur voordat ik moest vertrekken bij mijn werk was ie er dan eindelijk! Yippie, moest 54.30 betalen aan BTW. Mijn bestellen was 225 euro (alleen de cc en dan verzendkosten 68 euro).
Heb hem thuis gelijk geprobeerd, super, alleen heb ik ook het probleem dat de mes in de mat snijdt, komt dit door de druk (te hoog?), hoe dik/dun snijden jullie je materiaal uit?
Gr
Jennifer
Hij snijdt altijd in de mat, ze zeggen ook dat je de mat na 30x snijden moet vervangen.
Je moet inderdaad de druk aanpassen en het beste kan je met laag beginnen als je het niet weet. Is van materiaal tot materiaal verschillend. Het is inderdaad zo dat je altijd wel een lichte afdruk in de mat zult zien want anders is je gumpast of wat je ook gebruikt niet helemaal doorgesneden en dat werkt niet. Daarom ook dat ze aangeven dat je na 40 cuts een nieuwe mat nodig zult hebben maar dat is alleen als je elke keer iets heel groots snijd en dus de elke centimeter van de mat gebruikt. Je mat even draaien en je kan zo langer met een mat.
Veel plezier met de cricut. Is volgens mij net zo verslavend als de taartenhobby
je stelt nu steeds dezelfde vraag en er is al antwoord op gekomen misschien weet nu niemand wat je wil ?
Pagina's Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Joann cricut cake