1

Onderwerp: giant cupcake

Ik heb ook de Wilton giant cupcake pan aangeschaft. Ik las hier op het forum dat mensen de  de giant cupcake van biscuit gemaakt hadden. Ik wilde weten of het ook goed is gegaan en of het lekker was, ik zat nl zelf te denken om het van cakebeslag te maken.
Bedankt alvast

2

Re: giant cupcake

Ik zou ook voor een lekkere cake gaan. Het kan wel met biscuit, maar cake is toch een stuk steviger, zeker met het strak krijgen van de swirl bovenop is cake toch wel aan te raden.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Dank je, ik vind het ook prettiger als het was steviger is en fondant met cake is heerlijk, dus het wordt cake.

4

Een tijdje geleden heb ik hem ook gemaakt.
Ik heb hem toen gewoon van biscuit gemaakt en dat ging prima! :D
Wel is de baking cup best lastig bekleden hoor ;) succes!

5

Ik heb hem van biscuit gemaakt. In dit topic staat meer;

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=129649

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Hai Glamour,
Wat heb je een mooie giant cupcake gemaakt zeg. Ja ik dacht al met biscuit dan moet je het inderdaad heel veel keer vullen. Ik vind het wel een goed idee van jou om de bovenkant met rolletjes fondant te maken ziet er erg mooi uit. Ik maak hem toch van cake vind ik zelf erg lekker met fondant smaken, hij wordt nl voor mijn zoon die 16 wordt en gek is op cupcakes dus vandaar ook mijn keuze voor cakebeslag.
Dank je wel voor de tips