1

Onderwerp: Naughty Cakes van Debbie Brown

Heeft er toevallig iemand dit boek in haar/zijn bibliotheek???  Ik heb gezien dat er een wagen in staat en vermits ik tegen 3 juni een taart moet bakken voor 2 meiskes die 18 worden en als cadeau geld vragen voor hun rijbewijs, dacht ik dat dit misschien wel iets is voor hun.

groetekes Kris

groetekes Kris

2

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Hoi kris,

Ik heb dat boek in mijn kleine taartenboekenkastje staan en heb even gekeken voor je er staat 1 auto in namelijk een groene kever met blote billen uit het raam ziet er wel leuk uit hoor zeker voor twee meiden van achttien jaar.Woeu je nog meer weten dan hoor ik het wel.
groetjes jojo

3

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Hoi Kris,

als het je alleen om de foto te doen is kan je ook op de site kijken van Debby Brown. Daar heeft ze van alle taarten uit haar boeken foto's geplaatst.

Groetjes, Mandy

Bekijk ook eens mijn website: http://www.detaartenprinses.nl/

4

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Ik heb dus de volledige werk beschrijving doorgekregen van Jojo waarvoor nogmaals bedankt!! 

Morgen is het zover!!  Dan wordt de taart gemaakt.  Ik heb de werkbeschrijving al meerdere malen doorgenomen, maar ik raak er niet echt volledig aan uit.  Op zicht allemaal geen probleem.  Alleen staat er bij benodigdheden dat je een vierkante taart nodig hebt en daarbij ook nog een boor van een ovale cake.  Alleen vind ik nergens de vermelding van waar je die ovale boord voor nodig hebt.

Iemand een idee waar deze zou kunnen tussenpassen??

http://www.debbiebrownscakes.co.uk/naug … rs_jpg.htm

groetekes Kris

5

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Voor het dak? als je de cake doormidden snijdt en dan de stukken naast elkaar op de rechthoekige zet, krijg je meteen de juiste vorm...snappie? Beetje moeilijk uitleggen.
En als je alleen de rand bedoelt, denk ik aan de spatborden...

Groetjes Evelien

6

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Er staat 35 cm oval cake board.  Dus ik vermoed dat dit alleen de boord is.

En de vierkante cake, moet je gewoon in twee snijden en dan op elkaar zetten.  Daarna de vorm erin snijden.  Van het bovenste stuk cake 7 cm meten en daar dan schuin naar beneden snijden tot je juist de bovenste laag niet beneden bent en dan een beetje schuin naar voor snijden.  De achterkant ook schuin naar beneden snijden en dan heb je de vorm.  Ik had ook gedacht om de ovale vorm bovenop te zetten, maar dat is dus niet het geval.

Ik zal misschien mijn ventje eens laten lezen.  Alhoewel ik dan wel wat kommentaar ga krijgen denk ik over het feit dat hij mij moet helpen. ;-)

groetekes Kris

7

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Hallo,
Het ovale cakeboard is echt alleen om de taart op te plaatsen. Dus je Auto komt op het cake board. Je kan de auto natuurlijk ook op een andere schaal of plaat plaatsen :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

8

Re: Naughty Cakes van Debbie Brown

Juist kieken da ik ben!  Een board is een bord of schaal en geen boord van een cake!!!

stom!!!

Mercikes voor de vertaling ;-)  Ik schaam me hiervoor

groetekes Kris