1

Onderwerp: Hallo allemaal!

Hallo allemaal,

Ik ben Cynthia, 30 jaar, werkzaam als art director bij een reclamebureau en sinds een stapeltaart-workshop een paar weken geleden geobsedeerd van taarten maken. Wat een geweldig leuke hobby!

Ik kijk regelmatig op dit forum om ideeën op te doen en antwoord op mijn vele vragen te vinden. Ik heb inmiddels voldoende materialen gekocht en volgende week ga ik mijn eerste 'echte' taart maken voor een paar vriendinnen van me (we hebben een 'meeting' om het vrijgezellenfeest van een andere vriendin te bespreken). Het wordt een op Pip Studio geïnspireerde taart van 20 cm. Ik heb de rolroosjes al gemaakt (bedankt Carin voor de how-to) en ook het 'centre-piece' ligt al klaar: een lief roze pip-achtig vogeltje (gekopieerd van een taart van Annete, ook bedankt) en verder zie ik wel waar en hoe het eindigt!

Ik heb in ieder geval veel aan al jullie tips en adviezen en hoop dat ik in de toekomst (als ik wat meer ervaring opgedaan heb) lekker met jullie mee kan praten  :)

Groetjes,
Cynthia

2

Re: Hallo allemaal!

Hoi Cynthia,

Welkom en veel plezier met het maken van je taart :)

Groetjes, Jozien

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!