1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (10-01-2011 14:24)

Onderwerp: spoedje

op het laatste moment kwam er in mijn toch al drukke schema voor deze week een aanvraag voor een taart voor iemand die terminaal is. of het naar voorbeeld van mijn pas gemaakte bruidstaart kon. en als ik daar geen tijd meer voor had dan maar 1 roos en de letters OOMS op de voorkant. tja, daar maken we toch gewoon iets moois van dan? hoe kan ik dan weigeren, zo veel werk is het eigenlijk ook weer niet toch? een heel eenvoudige taart, gewoon netjes afwerken.
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1294665546.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: spoedje

Juist door de eenvoud van de taart en de gelegenheid waar het voor is,vind ik het juist een mooie,prachtige taart,beeldschoon.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

erg mooi, juist door het wit en een enkele andere kleur! helaas is de gelegenheid minder fijn,maar de taart zal vast wel met (gepaste)blijdschap ontvangen worden!

Eenvoud siert de mens, en weer zo netjes strak . :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

Erg strak/mooi :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

6

Prachtig!

Say YES with joy. Say NO without fear.

7

prachtig zoals altijd, ik kan ontzettend genieten van jouw creaties. Ze zullen heel blij mee zijn ondanks de omstandigheden.

8

Wat lief van je om ondanks de drukte toch een taart te maken. Ik vind ém erg mooi geworden. Leuk om die roosjes op die manier in de letters te verwerken. :Y

9

heel erg mooi en strak!

10

Nu begrijp ik waarom je geen nee kon zeggen. Top van je  :thumb: !

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

11

ja lief Bren :thumb: zo zijn we toch,tof meis mooi en toch simpel voor zo;n gelegenheid.
Carla dikke X van mij

12

Zo strak, dat hoeft ook niet meer... hij is helemaal af!

Groetjes, Dorothea.

13

lief taartje
heb je mooi gedaan

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

14

Hier geldt ook echt "less is more", prachtig!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

Mooi, erg gepast voor de gelegenheid.

16

Onzettend mooi en een typisch gevalletje van less is more. De omstandigheden waarvoor zijn dan wat minder, maar t bewijst maar eens hoe groot jouw hart wel is!

Mooi, mooi, mooi  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

17

Mooi zeg!