1

Onderwerp: Kitty, maar dan met een nare nasmaak

Voor vandaag een Hello Kitty taart gemaakt voor een vroeger buurmeisje en vriendinnetje van mijn dochter. Ze vroeg het op het laatste moment en ook al voel ik me al een tijd grieperig. Ik kon geen nee zeggen.

Ik heb direct na het bakken de Silverwood Multipan besteld want deze Xenos springvorm die ik had gebruikt gaat er uit! Wat een verschrikking. Ik ben helemaal niet tevreden met deze taart. Hij is helemaal niet strak en daar baal ik ontzettend van. Ik heb hem uiteindelijk voor de helft v.d prijs weggedaan..en elke keer als ik er naar kijk word ik er een beetje naar van.

Eerste keer dat ik dit gevoel hierbij heb. Papa van het meisje vond het geen probleem..maar toch.

http://94.100.120.110/1206350001-1206400000/1206383901-1206384000/1206383967_5__-I3.jpeg

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Kitty, maar dan met een nare nasmaak

Nou, hij is nog steeds heel leuk hoor  :thumb:  :Y !!!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

3

Ik vind hem ook heel erg leuk!!

.. Want taart kan altijd!!

4

Ondanks dat hij misschien niet mega strak is, is het toch een superleuke taart geworden. Mag je toch wel trots op zijn, hoor.

5

Ik vind het nog steeds een erg net taartje hoor! Ik zat me alleen af te vragen of het pareltje in de 5 geen puntje had moeten krijgen ;-)

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

6

ik zie het bijna niet; ik vind het evengoed heel mooi en leuk een keer met groen gecombineerd.

7

Ziet er toch erg mooi uit hoor!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

8

Ik weet niet waar je precies ontevreden over bent, want ik zie toch eigenlijk gewoon een hele leuk hello kitty, erg leuk met dat groene achtergrond met reliefprintje!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

9

ik vind m ook mooi!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

10

Als ik mijn best doe zie ik dat ie inderdaad niet zo heel strak is, maar die kleurtjes en het plaatje maken dat helemaal goed hoor! Toch een toptaart!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

11

Ik vind hem gewoon hartstikke leuk, niks mis mee !

Groetjes, Conny

12

Oh,...ligt het aan de springvorm ?! Dat is voor mij een mooi excuus om te gebruiken dat mijn taarten niet strak zijn  :lol:  (Alleen een beetje jammer dat mijn taarten vergeleken met die van jou, meer op de himalaya lijken, en dat ook is als ik geen springvorm gebruik,  :s )

Met andere woorden : Het is een heel mooi taartje, en als ik eerlijk ben (sorry, alle andere baksters), ik vind het de mooiste Kitty taart, die ik tot nu toe gezien heb ! Ik denk idd dat dat door de kleuren komt.
Erg mooi gedaan ! :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

13

Het niet strakzijn valt de jarige niet op,alleen jij ziet het en medebaksters. Ik vind hem ook mooi.Ennu, we hebben allemaal wel eens een taart die niet optimaal is,maar om dan direkt de helft te vragen vd afgesproken prijs........

14

lief van jullie allemaal. Op de foto zie je ook niet echt de bulten en deuken..

Normaal geef ik ook niets weg in die zin, maar nu vond ik de prijs die ik er voor rekende echt veel te hoog voor het resultaat wat ik leverde. Uiteindelijk kreeg ik er 5 euro bovenop, dus veel leverde ik er niet op in..maar ik kreeg het niet over mijn hart om de normale prijs te vragen. Was de eerste keer dat zoiets me overkwam. Normaal krijgt men niet zo snel een korting bij mij..maar zoals ik al zei..op de foto ziet hij er beter uit dan in het echt. Bij mij is het andersom..ik zie er beter uit in het echt dan op foto :D

15

gelukkig dan maar :lol:  :lol:  :lol:

Ik vind hem erg leuk  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

17

Ik vind hem super mooi geworden hoor.

18

Ik vind het hem ook erg leuk geworden!

19

Ik vind m ontzettend leuk!
Mooie kleuren, creatief met de naam en de leeftijd!
Gewoon een kei leuk taartje!
Ik ben ook niet zo strak met mn taarten maar oefening baart kunst en ik vind t kunstig hoor ;)

Groetjes!

20

ik vind hem ook erg leuk!! leuke kleuren!!!

21

Ik vind hem ook leuk!

Wat me meteen opviel is dat je die letters in de border hebt gedaan! Dat is echt leuk!

Succes met je nieuwe bakvorm!!!!

Just a beginner, tips and tricks are always welcome!

22

@Sarah84 Kikakeekies doet dat met die letters vaker, dus niet eigen idee hoor! Bedankt in iede geval!

23

toch een super mooi taartje!  :thumb:

24

Heel erg leuk! :thumb: