1

Onderwerp: glutenvrije verloofde op zoek naar een heerlijk bruidstaart

Hoi allemaal,

Via het coeliakieforum ben ik bij jullie site beland. Ik ben 28 jaar en sinds 2,5 jaar op een glutenvrij dieet. Gelukkig hield ik al wel van bakken en koken, een hobby die zich in sneltreinvaart voortzet! :thumb:

Een taart versieren met marsepein e.d. heb ik nog nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn!  ;)  Dus ik ben hier heerlijk aan het rondsnuffelen voor alle ins en outs en om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor heerlijke glutenvrije taarten. :D

Daarbij komt nog, dat ik voornemens ben te gaan trouwen! :)  Het is allemaal nog erg pril, een datum is er nog niet, maar het zal waarschijnlijk ergens in oktober plaatsvinden.

Dus hierbij de oproep voor goede tips voor een bruidstaart! :Y  Als bruid moet je natuurlijk zelf je bruidstaart kunnen eten, dus ik ben benieuwd of jullie adressen hebben waar we deze geweldige taart kunnen bemachtigen. Alhoewel ik zelf best wil leren om taarten te bakken en bekleden, lijkt het me wel zo relaxed als ik niet de dag voor mn trouwen hoef te ploeteren op die taart....

Wie o wie kan me hiermee helpen? :rolleyes:
Ik woon zelf in de omgeving Den Haag, maar de bruiloft zal in de buurt van Eindhoven plaatsvinden.

Groetjes, Lampje

2 Laatst bewerkt door jolanda71 (08-01-2011 15:04)

Re: glutenvrije verloofde op zoek naar een heerlijk bruidstaart

Welkom hier.

Hier kan je allerlei heerlijke glutenvrije recepten vinden  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=74530

Helaas woon ik zelf te ver weg om je te kunnen voorzien van jullie bruidstaart.

Die oproep kan je ook beter bij bakken voor anderen neerzetten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.