1

Onderwerp: Geen flauw idee....

welke taart ik moet maken voor onze zoon die de 23e 2 wordt. Echt drama, ik ben zwaar inspiratieloos.

Verder wil ik taartje maken voor de verpleging als mijn vriend zijn laatste chemo krijgt, maar ook daar weet ik even niet wat ik zal doen..

Wie oh wie komt met de gouden tip?  :D

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

2

Re: Geen flauw idee....

kijk eens bij mijn taarten. zit een leuke bumba en een leuke piraat tussen.

voor je vriend tja, dat lijkt me een lastige opgave. gaan natuurlijk ook veel gevoelens bij kijken. misschien iets met zijn hobby (dat geeft hem waarschijnlijk ook kracht in deze moeilijke tijd)

succes ermee!

Saskia

al mijn taarten en cupcakes zijn glutenvrij. kijk ook eens op mijn website naar mijn creaties

ik durf het bijna niet te zeggen, maar: bumba?

voor de verpleging is misschien een soort bloemenmandje, zoals glashill (toch?) maakt, ipv echte bloemen?

OT hoe gaat het met je man? Is hij na deze chemo helemaal klaar? Ik hoop zo dat deze periode snel voorbij is voor jullie, en al helemaal op een goed einde!!

I never met a calorie I didn't like....

4

Voor je zoon zou een piratentaart leuk zijn of denk eens wat hij leuk vind op tv? sesamstraat,teletubbies,auto's?
En voor de verpleging, is een bedankt taart wel mooi met bv mooie bloemen erop en bedankt voor alles erop zetten?
Veel succes en veel sterkte met je vriend!!!!

5

Voor je kind iets met beestjes. Is altijd goed en een bakje met kitkat en m&m's?

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

inspiratie voor taarten, [move]--> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Aha.. Ik was hem al kwijt. Sorry hoor.  :o

Ja, ik had het er met Kwebbeltje over gisteren en toen kwamen we ook wel uit op beestjes. Denk dus dat het zoiets wel zal worden. Hij vindt Bumba wel leuk, en Sam de brandweerman, Elias.. Maar het is vooral meekijken met de oudste. 

Misschien een combi.. Hmmm Nog even denken.

En voor het ziekenhuis.. Op zich is een bloembakje natuurlijk idd wel erg leuk..  Wil eigenlijk liever niet iets wat met het zh zelf te maken heeft of de chemo... Zo leuk is het allemaal niet natuurlijk.

En ot.. Het is heeeeel zwaar. We hebben nog 3 chemo's te gaan en het einde is in zicht, maar jee wat pittig. Onze kerstdagen waren niet erg leuk. In de week voor kerst zijn er veel longembolieën ontdekt (veel kleintjes vooral). Hij mocht naar huis, maar is in die week toch per ambulance naar Den haag gebracht. Je moet dan opvang zien te regelen voor de kinderen, zijn suiker was veeeeeel te hoog en en was een nachtmerrie.. Maar goed. Nog even kiezen op elkaar en 7 feb gaat de vlag echt uit! Dan is de laatste chemo.

Verder ben ik gebeld door mijn werkgever (ik was boventallig verklaard) of ik terug wil komen. Dit was in dezelfde week van de ziekenhuisopname voor de kerst. Hoe bizar. In de week dat we hoorde dat het kanker was, werd ik boventallig verklaard.  En nu tijdens ziekenhuisopname, weer in chaos, krijg ik mijn baan terug.

We beginnen het jaar dus positief. Het heeft flink gestormd hier ook samen, maar we gaan ervoor, hoe moeilijk ook af en toe. Bovenal kijken we uit naar het einde van de chemo en de uitslag daarvan.

To wish you were someone else, is to waste the person you are.