1 Laatst bewerkt door Carin (24-09-2007 13:00)

Onderwerp: geboetseerd firguur bewaren

Ik ben niet zo'n boetseerwonder :s ...

Maar nadat ik laatst op het forum een link zag naar een filmpje van Lorraine waarin ze olifantjes maakt... heb ik eens de stoute schoenen aangetrokken... en een poging gewaagd zo'n ollifantje te boetseren. En het lukte ook nog aardig :) .
Het resultaat leek zowaar op een... olifantje :Y .

Nou heb ik de boel maar weer door elkaar gekneed onder het mom 'wat moet ik met een olifantje'. Het was een leuke oefening.

Nu vraag ik me af: hoelang kan ik een geboetseerd figuur van marsepein bewaren??
Ik ga namelijk in december een bruidstaart maken en dan wil ik 2 olifantjes erop zetten die ik dan als bruidspaartje vermom. Ik vind die olifantje namelijk zo grappig... en het is een nogal alternatieve bruiloft... ik vind die olifantjes als bruidspaar dan wel erg leuk.

Stel nou dat ik binnenkort tijd heb voor een nieuwe poging 'operatie olifant' en ze lukken weer zo goed :think: , kan ik ze dan tot december bewaren??

Een heel verhaal weer... voor

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: geboetseerd firguur bewaren

Ik bewaar met figuurtjes toch altijd hooguit een week van te voren en dan goed verpakken, December is nog zoooo ver weg !!!! hihih. Ik heb er geen ervaring mee !!!!!!

Ik ga ook even naar dat filmpje om te kijken !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Re: geboetseerd firguur bewaren

Hmmm...het bruidspaar heeft geen overgewicht ??? :O :+