1

Onderwerp: computer met vulling bewaren

Ik heb zojuist een computertaart gemaakt op bestelling. Alleen nu heb ik een probleem;
Ik heb het beeldscherm zojuist erop gezet en alles is gelukt. Maar nu moet ik de taart in de koeling zetten omdat ik de taart gevuld heb met chocolademousse. Maar dan ben ik bang dat mijn scherm weer gaat inzakken, terwijl ik het al twee dagen heb moeten laten drogen met een tylose erin.
Help???

2

Re: computer met vulling bewaren

Weet dat het een oud bericht is, maar voor een volgende keer.
Fondant op het laatste moment erop zetten is het beste. Als dat niet kan goed inpakken in plastic.

Fondant gaat niet goed samen met het vocht in de koelkast, ook niet als er tylose inzit of als het al hard is.

Zo zonde als je werk vernield is door vocht.

Heb je foto's?

3

Hoi Ilona

Alsnog bedankt voor je berichtje. Dat is ook precies wat ik gedaan heb. s'morgens heb ik het beeldscherm erop geplakt, waarna ik hem meteen weggebracht heb, leunend tegen een hard voorwerp voor het geval dat. Het was die dag acht graden en ik heb de koper geadviseerd hem gewoon buiten te bewaren. Dezelfde dagg is hij nog aangesneden.
Ik heb wel foto's, maar ik heb geen flauw idee hoe ik ze hier erop moeten zetten. Enig idee?

Groetjes Cindy

4

Bij Over deze site, bovenste in de forumlijsten, staat hoe het moet.
Succes

5

Hoi Ilona,

Ik heb nu inderdaad gelezen dat je een mijn album moet aanmaken. Dat heb ik nu gedaan, maar het programma pakt mijn foto's niet. Omdat de foto 400x400 moet zijn? Misschien komt dat omdat ik de foto's met mijn telefoon heb gemaakt.
Anders moet je maar eens kijken op mijn hyves;
http://blutsjke81.hyves.nl/

Groetjes Cindy