1

Onderwerp: Kamer van Koophandel

Ik gisteren naar de KVK om mij in te schrijven; vraagt de mevrouw achter de balie op een best botte manier of ik niet even een andere keer terug kan komen. uhmmmm ja dat is goed. dus ik vroeg netjes of zij wist hoe het zit met de handelsmerken omdat ik een naam had verzonnen die al erg veel op een bestaande naam 100 zoveel km verderop lijkt. waarop zij reageerde dat ik dat zelf maar even uit moest gaan zoeken. dus goed ik gebeld en nu mag ik deze naam niet gebruiken  :s

Mijn vraag nu aan jullie:

HELP!!!

honderden namen zijn al voorbijgekomen maar alles waar maar het woord TAART of CAKE in zit is al bezet.

Kunnen jullie mij helpen een leuke/grappige/spontane/originele naam te verzinnen

hier een  paar die ik zelf leuk vindt (sommige zijn al wel bezet):

1. De Taartenkamer
2. (A) Piece Of Cake
3. Creative Cakes
4. Taarten uit Dordrecht
5. A pEasy Cake
6. Gorgeous Cakes
7. Luscious Cakes
8. Cakes from Scratch
9. CreaTaart
10. SmulTaart

je zou zeggen genoeg namen dus....

N-Joy Cakes

2

Re: Kamer van Koophandel

Vragen over namen voor websites (en bedrijven, maar het wordt ook je website naam neem ik aan) mogen in Het WWW :)

Je zult inderdaad een andere kant op moeten gaan denken want de meeste komen erg bekend voor..

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Marianne schreef:

Vragen over namen voor websites (en bedrijven, maar het wordt ook je website naam neem ik aan) mogen in Het WWW :)

Je zult inderdaad een andere kant op moeten gaan denken want de meeste komen erg bekend voor..

Dank je wel!

N-Joy Cakes

4

Ik vind nummers 5 en 8 heel leuk.
En jeuj, nog iemand uit Dordt  :thumb: Ik verhuis morgen naar Dordrecht; wootwoot!  :lol: (ik ben zo enthousiast dat ik het gewoon even kwijt moest  :x )

5

En het is geworden: N-Joy Cakes

En zeker leuk een mededordtenaar!!!
Waarom verhuis je helemaal deze kant op?
En waar ga je wonen, ik kom zelf uit stadspolders, lekker dichtbij spullenvoorjetaart punt nl

Dus je snapt wel een hele dure buurt om te wonen hihi

N-Joy Cakes

6

He die stond er geeneens tussen! Maar ook wel leuk hoor, goed gevonden!  :Y

Mijn vriend komt uit Midden-Delfland maar we hebben een beetje een appartement in de historische binnenstad (denk: Spuiboulevard, schuin tegenover de Rabo!!) in onze schoot geworpen gekregen. Dit is eigenlijk soort van waar ik op hoopte!
Ik was sowieso van plan naar Nederland te verhuizen (ik hou NIET van België) maar je wilt dan pas een baan zoeken als je een huis hebt, maar je krijgt geen huis voor je een baan hebt. Dus dit was zo'n fantastische buitenkans dat we ze gewoon hebben gegrepen en vijf weken later woonde mijn vriend er en nu zijn we nog eens drie weken verder en dan verhuis ik ook. Hartstikke spannend!
Heb wel al twee jaar de tijd gehad om in te burgeren en de meeste Nederlanders kunnen mij al niet meer onderscheiden van 'echte' Nederlanders, dus denk dat ik me aardig aangepast heb qua taal en manier van doen etc  :) Heb er dus helemaal zin in!!! Enkel jammer dat ik nu zou moeten zitten pakken en... Nou ja... Lichtjes afgeleid ben  :x  :grr:  O-)  :lol:

7

hahaha ik zie dat je gelijk je woonplaats aangepast heb!!!

ik hoop dat je een beetje kan wennen in je nieuwe woning en snel alles weer op orde is en vooral weer veel taartjes gemaakt kunnen gaan worden.

misschien leuk om een keertje met wat mede dordtenaren een freubel middag te gaan houden.....

N-Joy Cakes

8

Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat ik dat inderdaad eens zou moeten aanpassen; dus dacht: doe maar gelijk  :lol:

Ik ben al gewend aan de woning aangezien mijn vriend er al een paar weken woont. We moeten een aantal dingen van meubilair van de eigenaar laten staan, maar verder is het wel echt ons ding geworden. Ben er knettergek op! Of er nog veel taartjes gemaakt zullen worden weet ik alleen nog niet; even kijken hoe ik straks met tijd zit als ik een baan en een opleiding (in België!) heb. Na mijn opleiding wil ik er iig terug volop mee bezig kunnen zijn!

Zou heerlijk zijn om een leuke freubelmiddag te houden, enkel ziet mijn vriendlief dat sowieso niet zitten  :lol: Maar wel een héél leuk idee!!

9

nou hoeft toch ook niet bij jullie! zijn heel veel mede baksters uit drechtsteden dus is vast wel ergens een plekje om te hobby-en  :D

N-Joy Cakes

10

Heb er al zin in  :D

11

Super leuke naam!

-------------------------
Groetjes Chantal

12

Mag iemand van de andere kant van de brug ook mee freubelen? Lijkt me superleuk!

13

Natuurlijk! Lijkt me super leuk om een middagje te prikken.
Iemand een idee?

N-Joy Cakes

14

Ik woon aan de "andere kant van het water"....in de hoeksche waard. Mag dat ook?:)
Lijkt me erg leuk om eens met andere meiden te freubelen. Kunnen vast veel van elkaar leren!

Ik woon in Ridderkerk en wil ook wel mee freubelen.
Lijkt me ook wel erg gezellig, en inderdaad weer iets leren van anderen.

Groetjes P@trici@

16

klinkt leuk je verzonnen naam, ik weet wel dat er iemand in Spijkernisse zit met www.enjoy-cakes.nl.
Ze is ingeschreven bij de KvK. Ik vind het wel erg op lijken.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

17

nee, dat is helemaal nieuw voor mij en ook erg in de buurt.
ik heb het gecontroleerd bij het merken register en de kvk en daar werd tegen mij gezegd dat ik mij gewoon in kon schrijven onder deze naam want was nog niet bekend bij hun. anders had ik hem nooit gekozen.....

N-Joy Cakes

18

Via Google is het heel gemakkelijk te vinden, zo zou ik eerst kijken of een naam al bestaat en ook kijken via Google of er gelijksoortige bestaan. Zo is er ook veel te vinden en weet je gelijk waar je aan toe bent.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

19

maaike schreef:

Via Google is het heel gemakkelijk te vinden, zo zou ik eerst kijken of een naam al bestaat en ook kijken via Google of er gelijksoortige bestaan. Zo is er ook veel te vinden en weet je gelijk waar je aan toe bent.

dat heb ik gedaan en kwam alleen 1 hobby bakster uit die deze naam gebruikt en verder niks (wel N-Joy maar was een hele andere branche)

ik heb er een hele ochtend met kvk en merkenregister voor aan de telefoon gezeten en kreeg toestemming want blijkbaar was het ook bij hun nog niet bekend.....

dus ik heb mijn research wel gedaan en vindt het ook erg jammer dat het toch blijkt te bestaan.....

N-Joy Cakes

20

Als jullie nog interesse hebben, lijkt het mij leuk om snel een freubelmiddagje te houden!!!

Als jullie zo lang kunnen wachten kan het zodra wij klaar zijn met verbouwen bij mij thuis, dit zal over 3/4 weekjes zijn.

als iemand anders een idee heeft laat het weten dan kunnen we snel iets gaan organiseren.

N-Joy Cakes

21

N-joy is toch chocola van Milka....zou daar ook even naar kijken...of zij niet misschien alleenrecht hebben op de naam die zo geschreven is...

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl