1

Onderwerp: Schuivend tafelkleed

Meiden,ik word gek van mijn tafelkleed dat heel de tafel over glijd tijdens het uitrollen van mijn marsepein. Dol word ik er van!  :grr:  :mad:  Ik heb ook de Ikea mat,maar dat helpt niet wat schuiven betreft. En de blokker heeft alleen heel kleine antislip matjes. Hebben jullie suggesties of ideeen??

2

Re: Schuivend tafelkleed

tafelkleed weghalen? Of heb je een hééle mooie tafel die dan beschadigt? In dat geval je tafelkleed vastzetten (klemmetjes of hier en daar dubbelzijdig plakband ofzo (aan de onderkant van je tafel)
Succes!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

3

Ik heb een teakhouten tafel dus ik ga liever daar niets op plakken ofzo ;)

4

Bij een woninginriching navragen voor antislip aan de meter.
Bij ons in de zaak hebben we antislip aan stuk de grootste maat is 190x290 weet alleen niet of het kleed een gladde achterkant of beetje vilt achtig.

Misschien helpt het om een natte doek onder je Ikea mat te doen. Geleerd op de horeca-opleiding. Denk dat het voor onder het tafelkleed niet te doen is om allemaal doekjes eronder te leggen.

Ik had dat ook, gek werd ik ervan.
Ik heb zo'n mat van een rol bij lions beddenshop(uhm ja, en tafelkledenshop :Y )
Maar hoera hoera ik heb nu een antslipmat van de Marskramer :thumb:
Dat is een lange smalle mat.
Dan kan je er altijd nog twee onder je tafelkleed leggen.

Jammie, jammie!

7

ik gebruik een siliconen mat die eventueel ook in de oven kan. Werkt perfect!

8

Bij de action verkopen ze anti slip matjes aan een rol (weet niet hoe lang dat is).

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

9

Ze liggen nu volop bij de action in alle kleuren !! met die mat van Ikea ik maak ook wel eens de oppervlakte vochtig doe dan de mat erop en dan blijft ie wel liggen :-)

10

Bij action heb ze allerlei kleur van meter bij 30 dacht ik

Ik had laast deze gekocht en zelf op maat geknipt voor mij keukenla en het glij niet meer perfect ding en dat voor nog geen 2 euro ofzo

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

11

Die antislip matjes zou ik ook doen, heb er zelf altijd 1 onder de naaimachine anders gaat die de hele tafel over. Een natte doek onder je tafelzeil is niet handig, moet je de hele tafel weer laten doen, slaat wit uit van het vocht.

Christine.

12

zo'n antislip matje kopen en ONDER je mat van Ikea leggen!!
Werkt super!

Liefs Samantha

Deborah schreef:

Meiden,ik word gek van mijn tafelkleed dat heel de tafel over glijd tijdens het uitrollen van mijn marsepein. Dol word ik er van!  :grr:  :mad:  Ik heb ook de Ikea mat,maar dat helpt niet wat schuiven betreft. En de blokker heeft alleen heel kleine antislip matjes. Hebben jullie suggesties of ideeen??

Hoi,
Bij Blokker heb je ook antislipmatjes op een rol, als je die er onder legt verschuift het niet hoor. Daarnaast kun je ook altijd een natte theedoek (enigszins uitwringen) onder je ikeamat leggen, helpt ook goed.

14

Meiden jullie zijn top!  :thumb:

Ik ga morgen op pad,hartstikke bedankt!  :D

15

Ik heb zelf het idee dat die antislip matjes iets te dik zijn.
Je hebt bij de auto materialen zaak ook van die soort anti slipmatjes voor in je auto voor op het dash board kastje.
waar je bijv. je sleutels of je mobieltje kan opleggen.
Die zijn iets dunner en die vindt ik persoonlijk fijner werken omdat ik dus met een tafel zeil werk en pvc buis.
Groetjes Bianca